5 gündür internet yok saha ekibi gelmiyor

20 ekim persembe günü yan daireme yeni hat cekildi. Hangi firma diye sormama rağmen tv icin cekiyoruz denildi. Fakat TurkNet ekibiymis. Bastan savma bir kablo cekerek mevcutta sorunsuzca kullandigim ve takildigi gun basinda durduğum gordugum kapali bina kutusunu bu halde birakip gitmisler. Ben bugüne kadar hep kendimde aradim sorunu yanlislikla modemi dalan oynattik saniyordum. Suan binadaki tjm fiber sisteminde internet yok. Ufacik bir cocuhun bile rahatlikla ulaşabileceği yere kablo cekilip ‘super hassas davranin’ denilen fiber oylece birakilmis. Söyleyecek söz bulamıyorum 5 gündür bizi internetsiz bırakıp, hala gelmemiş olan saha ekibini kınıyorum. Gün içinde sorunumuz çözülmez ve hatlarimiz güvenli şekilde yeniden çekilmez ise bina sakinleri olarak en yetkili mercilere gerekli sikayetleri yapacağız.



Saha ekibinden gelen genç arkadaş apartman dağıtım kutusunda ölçüm yaptı ve yakınlarda kazı olup olmadığını sordu. :slight_smile: Ben ise 20 ekim perşembe günü yan daireme çekilen kablo hattını ve dağıtım kutusunun durumunu göstererek sebebi bu kurulumu yapanın hatası olamaz mı diye sorduğumda ihtimalinin yüksek olduğunu belirtti.

Anladığım kadarıyla birimler aralarındaki iletişim ve arıza güncellemesi konusunda da baya yetersiz gibi. Tüm binanın interneti olmadığını belirtmeme rağmen arkadaş gelip sadece kontrol ederek kutu arızalı dedi ve haklı olarak yapacağı bir şey olmadığından bizleri altyapı ekibine havale etti. Bu durum hem onun vaktini aldı hemde bizlerin bir gün daha internersiz kalmamiza sebebiyet verdi. Artık altyapı ekibinin eline düşmüş bulunmaktayız. Umarım işini bilen ve 20 ekim günü degil de bana ilk kuruluma gelen titiz ekip ile karşılaşırız.

Selamlar, ekiplere tüm geri bildirimlerinizi ilettim :raised_back_of_hand:

2 Beğeni

İlgi alakanız için teşekkürler kalan sabrımızla bekliyoruz.

25.10.2022 aksam saat 8 civarı itibariyle altyapı ekiplerinin gelip sorun tespit ederek onarımını yapmışlardır. Soruna gelince hiç beklemediğim bir şey ile karşılaştık. Üç bina yandan gelen kabloyu 65 70 metreden sinyal alınamadığı tespit edilince kontrolu sağlandı ve kablonun koptuğu veya koparılmış olduğu belirlendi. Akşam geç saatte ve yüksekte oldugundan kopuğu fotograflayamadim fakat komple yeni kablo çekilerek bağlantımız yeniden sağlandı.

Ayrıca gelen ekipler sokak altyapı ekibi olmasına ragmen indoor işi olarak görülen bina içi TurkNet kutusunu ve kablolarını da ricam üzerine düzenlediler. Kendilerine bir kez daha buradan tesekkur ediyorum.


Sorunun çözümüne sevindim, iyi günlerde kullanın hizmetinizi :pray::hugs:

1 Beğeni

En az sizin kadar mutlu oldum, keyifli kullanımlar :rocket:

2 Beğeni