5 ayda 7-8 kere ınternet baglantımın kopması

Bugün öğle vakitlerinden sonra internetim komple gitti. Ne dsl ne de ethernet işığım yanıyor. Bu arızam benim bir kere değil defalarca olmaya başladı son 5 ayda yaklaşık 7 veya 8 kere bu sorunu alıyorum ve ciddi anlamda sıkılmaya başladım. Nedir bunun sorunu ben neden her ay mağdur kalıyorum?

51191083 Destek numaram bu yardimci olabilir misiniz? @EFG

Merhaba, Kopma sorunları genelde iç tesisatın eski veya kabloların ek hatta paslı olmasından kaynaklanabiliyor.

Modeme gelen ışıklarınızın yanmadığını göze alırsak, iç tesisatınızı bir elektrikçiye kontrol ettirmenizi öneriyorum.

1 Beğeni

Bu sekilde mi çözüm buluyorsunuz ?

Bu sorun sonrasında nasıl düzeliyor? Kendi kendine mi yoksa herhangi bir işlem yapılıyor mu hatta veya modemde (kablolarda)

2 Beğeni

Bir onceki sorunumda hattinizda sorun var dendi ve 2 gün sonra internetim düzeldi. Port değişikliği mi yaptılar veya yeni bir hat mi çektiler tam hatırlamıyorum.

Tamamdır, siz yine bir kontrol yapın daire içinde ve bina girişinde ki ankastrede herhangi bir sorun olup olmadığını kontrol imkanınız varsa gözle kontrol sağlayın. Bazen apartmanda yeni Bir abonelik işlemi yapılır iken sizin daireye gelen hatta dokunabiliyor teknik ekip. Bu durumda dsl sinyaliniz kesiliyor. Destek kaydı açtınız ise oradan verilecek yanıtı beklemeniz gerekiyor bu aşamada.

1 Beğeni

Kontrol ettim binadaki herhangi bir yerde sorun yok. Bugun evimin önünde kazı yapılmış sanırım birden fazla kablo çıkarmışlar bununla alâkalı olabilir mi bilmiyorum ama her bu şekilde internetimin gitmesine ve üç beş gün internetimi kullanamama yeterince canımın sıkıldığını biliyorum .

Kazıyı yapan TT ekipleri değilse internet hattını koparmış olabilirler. Destek kaydınıza bunu da ekleyin isteseniz.

Böyle bir şeye hakları var mi koparıp da hiçbir şey olmamış gibi yollarına devam etmek … çok saçma çok… Destek kayďına ekleme yapıcam teşekkür ederim.

1 Beğeni

Umarım arızanız kısa sürede çözülür ve umarım kablolar kopmamıştır altyapı çalışması yapıldığı için yaşanan bir sorundur. Çünkü TT nin kablo ekipleri yoğun olabiliyor çoğu bölgede. :confused:

1 Beğeni

TT ekiplerinden çektiğim yetiyor zaten. Geliyorlar bir sorun yok diyolar iki gün sonra tekrar gelip kablonuzda sorun var diyorlar. Çok özenli çalışıyorlar (!) :slight_smile:

1 Beğeni

Ben naneyi yedim o zaman ya 3 ay internetsiz fatura öder durururz artık…

Ben de sağa sola bi arastirayim sağolasın bilgi için kanka

Merhaba @enQ, konu hakkında bu süre zarfı içerisinde bize hiç destek kaydı oluşturdunuz mu? İsterseniz hızlı bir şekilde kayıt oluşturun. Sorunu sizinle birlikte biz de kontrol edelim.

Ama anlattıklarınızdan yapacağımız çıkarımlar iç tesisat sorunu gibi duruyor :frowning:

2 Beğeni

Destek ekibiyle konuştum evet , altyapıyla alâkalı bir sıkıntı var dedi port değişikliği ve altyapı değişikliği yapacaklar sanırım. Şu anlık beklemedeyim ben de

İsterseniz kayıt numaranızı bana özel mesaj üzerinden gönderin. Bende sürecinizi takip ederek size yardımcı olmaya çalışacağım.

2 Beğeni

Özelden ilettin size

@enQ, özel mesaj üzerinden iletişimde olduğumuz için konuyu kapatıyorum. Bilginiz olsun.