4 saatte 3115242 hata

13 aralık günü açtığım 39439098 destek numaralı ağrıza kaydıma henüz bir çözüm bulunamadı. 10 gündür bir arızayı halledemediler. Halledemiyorsanız söyleyin kapattıralım

Bu numaradan yaşadığınız sorunu nasıl bilebiliriz? Yaşadığınız sorun crc hataları mı?

Fotoğraf ekledim. Snr marji 2.5 e kadar düşüyor

Furkan Bey, başka bir modemle deneme şansınız var mı ? Şöyle de bir durum var atanabilir hızı neredeyse sonuna kadar kullanıyorsunuz. Tespit yapmak açısından 35 mpbs lik pakete geçiş yapıp isterseniz birde o şekilde deneyin.

Başka modemle denedim degişiklik yok. Paketlerde 35 görünmüyor yoksa geçiş yapacaktım sadece 16 görünüyor

Furkan Bey, TurkNet TurkNet Online İşlem Merkezi’e giriş yapıp şu adımları izleyin.

Yan menüden Teknik & Destek > yardım merkezi > İşlem > Paket/tarife/kampanyam ile ilgili destek istiyorum adımlarından destek kaydı oluşturup, Paketimin 35 Mbps olarak güncellenmesini istiyorum. yazmanız yeterli olacaktır. En kısa sürede gerekli profil güncellemeniz yapılarak size bilgi verilecektir.

Peki ben 35 e geçtigimde upload kaç olacak bu benim için önemli çünkü evimde 2 öğretmen var ve bazı günler ikisi aynı anda canlı ders yapmak zorunda kalıyor

Furkan Bey, 35 lik pakete geçiş yaptığınız zaman 35/6 şeklinde kullanım yapacaksınız.

1 Beğeni