4 gündür internetimiz yok

Merhabalar,

Geçen hafta Perşembe veya Cuma günü Türk Telekom santrali iptal edip tamamen fibere geçmiş diye bir bilgi aldım. Sitemizin müdürü üyeliğimizi iptal edip Türk Telekom’a geçmemiz gerektiğini, tek yetkilinin onlar olduğunu söyledi. Bu bana biraz saçma geldi ve TurkNet’ten veya santrale gelen görevliler ile direkt olarak konuşmadığım için bir aksiyonda bulunmadım.

Siteden arıza talebi oluşturacaktım fakat her 4 saatte bir ertelenen Türk Telekom kaynaklı arıza vardır mesajı yüzünden arıza talebi oluşturamıyorum.

Paylaşmamda bir sıkıntı yok ise devre numaramız: 8838618912
Yetkili birisi bir geri bildirimde bulunabilirse seviniriz. Bilgi kirliliği ve iletişimsizlik söz konusu.

Teşekkürler,
İyi Çalışmalar

Edit: Geçen aylarda abonesi olmadığımız halde evimize Türk Telekom fiber hattı çekilmişti.

1 Beğeni

Merhaba

Turk Telekom fiber hat üzerinden TurkNet hizmet verebiliyor. Adres sorgulamadan veya destek kayıdı açarak fiber alt yapı aktif olup olmadığını öğrene bilirsiniz. Fiber alt yapı aktif olduğunda destek kayıt üzerinden fiber geçiş işlemlerini başlata bilirsiniz.
TT’ye geçmek zorunda değilsiniz. TurkNet üzerinden devam edebiliyorsunuz.
İyi sabahlar dilerim.

1 Beğeni

Sabah “Fiber dönüşüm için ilgili birime konuya ilettim. Geri dönüş sağlanacaktır.” cevabı verildi fakat daha sonra bir geri dönüş yapılmadı. Tahmini kaç iş günü sürebilir bir bilginiz var mı?

Teşekkürler

Bugün çözüme ulaşır diyordum ama sabah toplantıdayken gelen telefonu kaçırdığım için aşağıdaki sms’i atmışlar, daha sonra da gün içerisinde aranmadım. Önceki görüşmelerimin hepsinde fiber dönüşüm için onay vermiştim. Bir telefon kaçtı diye işlemler 24 saat aksamaz ise sevinirim.

"Merhaba,

Sizleri bolgenizde Turk Telekom Fiber donusumunun gerceklestigini iletmek ve fiber altyapisinin avantajlari hakkinda bilgi vermek icin sisteme kayitli cep telefonunuzdan aradim ancak ulasamadim. Alt yapi degisikligi icin hem onayinizi hem de fiber alt yapinin avantajlarindan bahsetmek icin tekrardan arayacagim. Iyi ve saglikli gunler dilerim. B001"

Teşekkürler

Merhaba @e_y, ben şimdi arkadaşlarıma durumu ilettim. Sizinle en kısa süre içerisinde iletişime geçerek onayınızı alacağız. Ben bilgi verdim. Süreci takip ediyorum.

Teşekkürler ilginiz için @EFG, iyi çalışmalar

1 Beğeni

Anlayışınız için ben size teşekkür ederim. İyi ve sağlıklı günler dilerim.

@e_y, arkadaşlarım sizinle iletişime geçerek durumunuz hakkında bilgi vermiş ve onayınızı almışlar. Tüm gelişmeleri bende takip ederek süreç tamamlanana kadar size elimden geldiği kadarıyla yardımcı olmaya ve destek vermeye devam edeceğim.

1 Beğeni

Evet, telefon edildi, onay verdim. Operator ekiplerin bilgilendirileceğini, modem yollanacağı ve 7 iş günü içinde halledileceğini söyledi. Zaten kaç gündür internetimiz yok, hotspot ile telefonumuzun internetini kullanıyoruz ama bazı yerlerde yeterli olmuyor, işlerimiz aksadı. Sizlerden ricam süreci biraz daha hızlandırabilirsek iyi olur.

Yardımınız için teşekkür ederim

1 Beğeni

5140520 destek numaralı kaydımda belirttim, bilgilendirmek amaçlı tekrar yazayım. Türk Telekom ekipleri kablo bağlantılarını ve modem kurulumunu tamamladı. Modem arayüzünden üyelik bilgilerimi girdim, internet ışığı 1 saat kadar sonra yeşile döner denildi. Sanırım bunun için port tanımlanıp, tarifemin fiber’e dönüştürülmesi gibi geriye kalan geçiş işlemlerinin yapılması gerekiyor.

1 Beğeni

Evet cihazların ve sizin işlemleri kalmış. Hayırlı olsun iyi günlerde kullanın hizmetinizi :upside_down_face:

@ModeratriX, @EFG,
Son durum:
“Fiber internet geçiş işlemlerinizi tamamladık. Keyifli kullanımlar dileriz. Aboneliğinizi iptal etmek istediğiniz zaman size sunduğumuz modemi iade etmeniz gerektiğini hatırlatırız.” mesajı geldi. Teknik bilgiler ekranı güncellenmiş görünüyor fakat internetimiz hala gelmiş durumda değil. Süreç nasıl işliyor?


1 Beğeni

Merhaba

Gpon cihazında 3 ışık yeşil yanıyor mu ?

Evet.

Bu ekrandaki seçenek Kolay Kurulum sonrası açık hale gelmediği için internet yokmuş.

Şu anlık bağlantıda bir problem gözükmüyor, umarım böyle devam eder.

Sorunumuzun çözüme ulaşmasında emeği geçen herkese teşekkür ederim. Bu forumu şans eseri bulmasaydım büyük ihtimalle herkesin farklı telden çaldığı Türk Telekom, TurkNet, site yönetimi arafında kalmış, hala uğraşıyor olacaktım :slight_smile:

Kolay gelsin, iyi çalışmalar!

2 Beğeni

Merhaba @e_y

TurkNet’İ tercih ettiğiniz için teşekkürler. İyi kullanımlar dilerim.

Yardımları için @EFG @ModeratriX Arkadaşlarıma burdan teşekürler.

2 Beğeni

Aman aman, çok şükür :pray: İyi ki bizi bulmuşsunuz :smiling_face_with_three_hearts: Yardımcı olabileceğimiz her durum için bana buradan istediğiniz zaman ulaşabilirsiniz. Moderatör arkadaşlarımla birlikte sizlere destek olmak ve yardımcı olmaktan mutluluk duyuyoruz :slight_smile:
Bu vesileyle TurkNet’in gönülden yanında olan tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim :star_struck:

2 Beğeni