4 aydır düzeltilemeyen kopma sorunu

saat 18:35 snr değeri 27`den -2 kadar düşüyor ve sürekli değişiyor. Ulaşılabilir max hız 130 mbitten 50 mbit altına düşüyor. 105 mb dosyayı 45 dakikadır indiremiyorum. Arıza kaydı açıyorum otomatik cevap geliyor son 24 saatte hattınızda kopma yoktur diye kayıt açılalı 6 saat olmuş ve en az 20 kere bağlantım koptu.Türk telekom santralden dairenize kadar olan bağlantıyı kontrol edecek diye mesaj atıyorlar 4 aydır kimse gelmedi kontrol için. Sinyal ölçümü için ekip istediğimi söylüyorum cevap veren yok yada konuyla alakasız cevaplar. 100 mbit tarifedeyim kopmayı azaltmak için 50 mbit düşürdüm hala bağlantım kopuyor artık ben daha ne yapayım gerçekten yeter !!!

Öncelikle eğer elektronik bilginiz varsa ankastreden ölçüm yapmanız gerekiyor. Eğer talep ederseniz 99 tl karşılığında ekip getirebilirsiniz. Öncelikle sorunun sizden kaynaklı olup olmadığını teyit edin. Ve buna göre gerekli adımları yapın. İç tesisat değişimi, telekoma şikayet veya arıza başvurusu gibi.

aynı sorun bende de var, yüksek ihtimal CRC hatalarınız saniyeler içerisinde çok fazla bir şekilde artıyor ve dsl sinyali gidip geliyor.

eğer böyle bir durum varsa, bende de 2.5 aydır var,

ilk başlarda size dedikleri gibi hep işte şu kadar saattir internet aktif diyorlardı, baya ısrarcı oldum daha sonra telekom geldi sorun yok dendi, sonra yine baktılar iç tesisatta sorun var dediler, cat6 ile direkt değiştirdik iç tesisatı ama hala devam etti, en son yine dediler saha ekibi gelsin baksın, saha ekibi yetkilisi dedi abi sende sorun yok, telekom ile ortak çalışma yapacam port değişimini sağlayacam dedi daha bugün, bakalım bekliyorum bende :slight_smile:

bir şey olacağını sanmıyorum ama işte bekliyoruz bir umut, modem hat değerlerinizi kontrol edin. internetin yavaşladığı sırada direkt modem değerlerinize bakın yüksek ihtimal dediğim gibi CRC hataları artıyor olacak, belirli bir artıştan sonrada dsl sinyali gidiyor ve geliyor.

hat değerlerinizi atarsanız sizlere daha iyi yardımcı olabiliriz.

3 ay önce turknetin kendi ekibi geldi tabi verdikleri tarihten 5 gün sonra. Yaptıkları şey modem kullanıcı adı şifreyi kontrol etmek evim müstakil kablo telefon direğinden geliyor direkte bir kutu var sanırım ankastre kutusu dedikleri kutu oraya bakmadılar bile bu kutu ilk altyapı geldiğinden beri aynı kutu yaklaşık 20 seneden fazla. Bu kutuyu açıp içine baktım nemli ve ağzına kadar pislik doluydu reglet halini görmeniz lazım berbat durumda elimle temizledim ama sonuç aynı.Ev içi tesisatta sorun yok her ihtimale karşı ben kabloları değiştirdim sonuç değişmedi. 3 kere port değiştirdiler sonuç aynı. Tekrar ekip gönderilmesini istedim göndermediler. Telekom ekipleri gönderilmesini istedim cevap yok. Bu mesajı yazarken bile internet kopuyor şaka gibi. Snr dansöz gibi oynuyor

Normalde olması gereken hat değerleri

Snr anlık düştüğü anlardan biri

Sabah saat 05:11 hat değerleri göz kamaştırıyor :slight_smile: hat zayıflaması ve upload dikkat çekmek isterim

@Peace @ankaralinamik

Benim açtığım konular da var, baya uğraştım. Tt bir sorun olduğunda bana sorun yok, sorun müşteri kaynaklı diyordu.
Turknet ücretli destek istedim, eğer sorun benden kaynaklı işe alın 100₺ sorun değil dedim.
Sorun TT kaynaklı olduğu netlendi, 3 gün içerisinde sorun çözüldü. Tabi öncesinde TT yüzünden 1 ay bekledim. Orası ayrı.
Siz de aynı şekilde ücretli yerinde destek isteyin. Sorununuz çözülsün.

Ben de ücretli destek istedim, geldiler iç tesisat sorunlu dediler kabloları yeniledikten sonra “abi artık problem yaşamayacaksın için rahat olsun, artık sorunun çözüldü” dedi saha ekibi yetkilisi, ücretini aldı çekti gitti o günün akşamında yine CRC hataları nirvanaya ulaştı.

2.5 aydır suçu hep bana attılar ama forum da bakıyorum çok fazla insan var bu sorunları yaşayan.

hat değerleri iyi olan kötü olan fark etmiyor, bu crc hatasını çoğu müşteri yaşıyor ama TürkNet önce suçu müşteriye atmayı çok seviyor, 2.5 aydır gün geçiriyorlar. Minimum 3 günde cevap veriyorlar o da twitterdan, facebooktan yazıyorum yoksa min 5 gün cevap vermezler destek talebine.

Günler geçiyor, faturalar çıkıyor, faturalar ödeniyor, internet hala sorunlu, CRC hataları hala mevcut ama TürkNet hala uyuyor.

Aylar önce bizim iznimiz olmadan tek bir SMS yollayarak YAPA’ya geçirdiğini söylüyor, şimdi kendi altyapısı üzerinden bize sorunsuz hizmet veremiyor. TürkNet’in yıllardır kendine rakip gördüğü Telekom ve diğer İSS’ler inanın şu durumda TürkNet’ten daha iyi hizmet verebilir. Türknet 1,5 sene önce destek talebine günde 5 kere bile cevap veriyorken, artık maks 1 cevap oldu bu durum ve otomatik mesaj. TürkNet uyumaya devam ederse daha çok müşterisini kaybeder, benim sorunlarım da çözülmezse iptalini sağlayıp diğer İSS’lerden birine geçeceğim.

Hat değerlerinizin mükemmel, iç tesisatınız vs. sorunsuz durumda.
CRC hatası TürkNet veya Telekom ile alakalı, ne sizlik ne bizlik herhangi bir sorun yok.

Israrcı olun TürkNet’e sorunlarınızı çözsünler, olmadı farklı İSS’lere geçiş yapın altyapınız gayet güzel. Paramızla rezil olmayı istiyorlar :slight_smile:

Hızımı 88 mbit çıkarttım öyle de kopuyor böylede diyerekten. Şuan internet bağlantısı 3 dakika dayanmıyor kopuyor ayrıca btk yada şikayet oluşturdum bakalım neler olacak

Hocam selamlar bir değişiklik var mı ?
Benimde 2 ay oldu hala somut bir çözüm yok 2 aydır kullanamadığım internetin parasını veriyorum
çok koyuyor.Dün ilk kez ‘‘iç tesisatınızı değiştirelim 99tl ye msj’ı geldi.’’
Eminin değiştirmem sorunumu çözmeyecek.

Yine de türk telekom kaynaklı diyemiyorum. Çünkü kısa devre anında hat değerleri nu şekilde olur 5 10 saniye içinde de kopar. Siz iç tesisatınızdan emin olun telekom çözene kadar uğraşın.

1 Beğeni

Son durum




değiştirmeyin kesinlikle, ben de değiştirdim bir cacık olmadı.
sonuç yine hüsran, bugün yine cevap geldi bana, “Sabit telefon numarası sizin için önemli midir ? Farklı bir altyapıya geçişinizi sağlayacağım. Bu şekilde portta değişmiş olacaktır.

YAPA altyapısındayım şu an acaba farklı altyapı dediği VAE mi yoksa gerçekten farklı bir altyapı mı :smiley:

Bende dilediğinizi yapın yeter ki sorunum çözülsün dedim, bekliyoruz bakalım hayırlısı.

farklı altyapı dediği vae dir. yoksa millenicoma falan geçirmeyi düşünmüyorlardır :slight_smile:

son durum




hat değerlerim son hali

dostum 4 aydır gerçekten sabırla uğraşıyor musun bu kadar. düşün ben konunun başına gidip konuyu okuyamadım o kadar uzun geldi bana. üzüldüm durumuna ama bence artık veda etmelisin türknete. 4 ay nedir ya. yazık günah.

denemedim mi sanıyorsun :slight_smile: türk telekom ev telefonunu taşımıyor yeni numara veriyor altyapıda vae olmasına rağmen