Bir kaç gün önce eski sağlayıcıdan TurkNet’e geçtim. Geçme sebebim önceki sağlayıcımın yaklaşık 4 aydır altyapıyla ilgili sıkıntıyı çözememesiydi. TurkNet 'e geçtiğim için çok memnunum şimdiden. Temsilciler çok ilgili ve yardım ediyorlar. Yani benim sorunum altyapı sağlayıcısıyla. Arıza kaydımızı oluşturduk tabi ama ben buraya da yazmak istedim. Çünkü işlemleri bir nebze de olsa buradan da hızlandırmak istedim. Benim altyapı sağlayıcısına yapabileceğim bir şey var mıdır? İşlemleri nasıl hızlandırabilirim?
Merhaba @AlperT , destek kaydınızın numarasını yazabilir misiniz?
Arıza iş emrinin numarası var sadece olur mu?
Özel mesaj üzerinden iletişime geçtim.