4 aydır bitmeyen arıza

Merhaba. 1810882 abone no. Yaklaşık 4 senede TurkNet kullanıyorum. Son 1 seneyi bana zehir eden Türknetle sözleşmeyi bitirmeye çok az kaldı. 5 aydır kabloda arıza var. Uygulamadan kontrol ettim 10dan fazla arıza kaydı oluşturdum. Arama talepleri ve diğer konuşmalardan bahsetmiyorum bile. Her ay günü gününe fatura gönderiyorsunuz ödüyorum. 5 aydır doğru düzgün İnternet yok ve 1 haftadır tamamen İnternet kesildi .defalarca zam yaptınız ses çıkarmadım kullandım ama bu rezillik nedir? 5 aydır bir arızayı çözememiş gir kurum nasıl hala promosyon mailleri atıyor? Şaka mı yapıyorsunuz siz?


Arıza olduğunu kendiniz görüyorsunuz sistemden ama aylardır ilgilenmiyorsunuz. Her problemimizi foruma yazacaksak uygulama ve arıza kaydı oluşturmak neye yarıyor sayın TurkNet? Her gün 10 tane şirket arıyor modem bağlayalım diye ama yapmıyorum. Bu mu karşılığı?

Selamlar @Riza3ff, bölgenizde yerel sağlayıcı kaynaklı genel arıza yaşanıyor. Yerel sağlayıcı kaynaklı arızalara yalnızca yerel sağlayıcı saha ekipleri müdahale edebiliyor. Arızanın boyutu ve çalışmanın seyrine göre maalesef süreç planlanandan uzun sürebiliyor. Destek kaydınızı inceledim ve ekiplere durumun önceliğini ilettim.

Yerel sağlayıcı genel arızası 5 ay mı sürüyor? Arıza kayıtlarına bakın 5 aydır düzenli olarak İnternet kopuyor ya da günlerce olmuyor İnternet. Kaç gündür İnternet erişimi yok. Eğer yerel sağlayıcı problemi varsa TurkNet adı altında hizmet vermenizin amacı ne? Gidelim yerel sağlayıcıdam alalım İnterneti

Eğer bu arızanın farkındaysanız (5 aydır devam eden) her ay neden fatura kesiyorsunuz? Arızalı İnternet hizmetinden fatura almak çok adilmiş

1 Beğeni

TurkNet olarak arıza nedeniyle kullanılamayan günlerin tutarını tahsil etmiyoruz. Faturanız çıktığında destek kaydı oluşturursanız kullanamadığınız günlerin tutarı faturadan düşülür.

Benim arkadaşım türk telekom kullanıyor 3 aydır arızası devam etmekte. 3 aydır dsl sinyali yok. Twitterdan yazdık btk şikayet ettik çözülmüyor. Tt bu canı isterse çalışıyor