35 mbps hızında14 mbps kullanma

merhaba ben TurkNet geceli 4 gün oldu ama 4 gündür internete giremiyorum arıza destek başvurusunda bulundum maalesef oradaki arkadaşlar zahmet edip 2 gün sonra cevap veriyorlar lütfen yardımcı olunuz 35 mbps hız 3.00 upload hizmeti tanımlı ama aldım hız 13 mbps upload daha komik ve bugünle birlikte 4 gündür İnternet yok zaten 4 günlük yeni aboneyim ve 4 gündür sinir küpü oldum uygulamadan destek ekibinde müşteri anlayışı yok derece gibi dalga geçer gibi 4 gündür sadece isimlerini yazmak ve başka bir şey yapmamak ve şuanda İnternet yok !

artık nerden yardım isteyeceğim şaşırdım sinir hastası oldum

Ben bile arızanın nereden kaynaklandığını hız ölçümünden anlıyorum ya Türk telekom bana arızalı dandik bir port verdi yada birileri kısıtlama yapıyor bu iki seçenekten biri çünkü TurkNet saha ekibi ilk bağlantıyı yaptığında ev içi tasisatımın çok iyi olduğunu söyledi ev içi tesisatım üç ay önce yeniledim…

bunun port arızası veya bir kısıtlama var eğer yardımcı oşunmıyacaksa yeni aboneyken iptal etmek istiyorum.

ADSL hizmet alırken TurkNet VDSL hizmete mi geçiş yaptınız yoksa sıfırdan abonelik mi başlattınız?

sıfırdan abonelik aldım geçiş felan yapmadım

Ve uygulama destek bölümü hiç bir şekilde bilgi bir ilgi yok 5 gündür pazartesiyi bekliyorum artık gelen giden olmazsa faks yolu ile iptal erttirecegim bilgi veren kimse yok.

Abone numaranız nedir ?

Yazarken tek tek yazıp spam yapmazsanız sevinirim. TurkNet Online İşlem Merkezi teknik bilgiler ekranınıda atarsanız bakalım duruma.