34 gündür çözülemeyen arıza

2 Nisan’da kesilen internetim için oluşturulan destek kaydına 48vsaat içinde çözüm bulunacağı söylendi. Sonra altyapı arızası olduğu 9 Nisan da çözüleceği söylendi. 9 Nisan da genel arıza olduğu Türk Telekomun yapacağı ve 25 Nisan da çözüleceği belirtildi. 25 Nisan 26, 26 27 , 27 si 1 Mayıs; 1 Mayıs 11 Mayıs’a ertelendi. Allah aşkına; arızanın ne olduğunu bilmiyor ve genel arıza diye geçiştiriyorsunuz. Sürekli gün erteliyorsunuz. Destek kayıtlarında her şey sanki Türk Telekomun sorumluğundaymış gibi. O zaman siz ne işe yarıyorsunuz. Pardon dalga geçer gibi gün veriyorsunuz. Birisi en geç 6 Mayıs yazıyor diğeri 11 Mayıs. Sırf geçen 1 Mayıs’ta gelmediler diye müşteri hizmetlerinde ki beyefendi resmi tatil olduğu için yetiştirememisler yarın gelecekler dedi diye izin günümü ekibi beklemek için evde geçirdim.

Selamlar @muhammed44, genel arıza ve altyapı çalışmaları yerel sağlayıcı kontrolündedir. Arızanın boyutu ve çalışmanın seyrine göre süreçler planlanandan uzun sürebiliyor. Forum profilinize tanımlı müşteri numarası olmadığından hizmetinizi kontrol edemiyorum. Ekledikten sonra bilgi verirseniz yardımcı olmak isterim.

2959041

Destek kayıtlarınızı inceledim. Yerel sağlayıcının tarafımıza arızanın 11/05/2023 tarihinde çözüleceğini ilettiğini görüyorum. Ek olarak iptal talebiniz bulunuyor. Tüm bu süreçlerin öncelikli ele alınması adına ekiplere bilgi ilettim.