3 Haftadır Süren Aktivasyon problemi

24 Ağustos’dan beri hala Türk Telekom’dan TurkNet’e geçişimiz hala sağlanamıyor. Sebebi ise Türk Telekom’un işletmeci değişikliğini onaylamaması. 24 Ağustos tarihinde de Türk Telekom ile olan taahhütümüz sona ermişti ve hala Türk Telekom interneti taahhütsüz olarak kullanıyoruz. Bu ay içinde hala TurkNet’e geçmememiz durumunda Türk Telekom birdahaki ay için 540₺ fatura çıkaracak. TurkNet sıfırdan abonelik için de modem+port kurulum ücreti olarak da 600₺ istemekte. Bu süreç daha ne kadar sürecek hala anlamış değilim. Bu problemin bir an önce çözülmesi lazım yoksa TurkNet’e olan başvurumuzu, Türk Telekom’a taahhütsüz yüksek fatura ödememek için geri çekip Türk Telekomdan devam edeceğiz.

Konuyu Türk Telekom ile görüşebilirsiniz TurkNet’in yapabileceği bir şey olduğunu düşünmüyorum Türk Telekom onaylamayan taraf çünkü

Selamlar @eren_balci, geçiş istediğiniz firmanızda iptal ya da dondurma işleminiz bulunduğundan geçişinizi alamıyoruz. Mevcut destek kaydınız üzerinden onay verirseniz yeni abonelik üzerinden sürecinizi hızlı şekilde başlatabiliriz.

Merhaba @alperenatici, 18 Eylül itibari ile süreci yeni abonelik üzerinden devam ettirmek istediğimizi müşteri hizmetlerine bildirdik. Umarım geçişimiz en kısa sürede tamamlanır. Teşekkürler.