merhaba beyler modem vmg3625-t50b Perşembe günü bir başladı kesilmeler, bugun hala devam ediyor adam gibi bir internete giremedik hat değerlerim böyleyken bir anda dsl de internet te gidiyor.Telekomcular modem kaynaklı demişler destek sayfasında ama 2.bir modemlede denediysemde ginede aynı oldu.
=============================================================================
xDSLFwVersion: FwVer:5.12.21.0_B_A60901 HwVer:T14.F7_0.0
Line State: Up
Modulation: ITU G.993.2(VDSL2)
Annex Mode: ANNEX_B
near-end interleaved channel bit rate: 0 kbps
near-end fast channel bit rate: 76399 kbps
far-end interleaved channel bit rate: 0 kbps
far-end fast channel bit rate: 8191 kbps
Downstream:
relative capacity occupation: 100%
noise margin downstream: 8.1 dB
output power upstream: -1.6 dbm
attenuation downstream: 3.6 dB
Upstream:
relative capacity occupation: 100%
noise margin upstream: 26.0 dB
output power downstream: 14.6 dbm
attenuation upstream: 0.0 dB
Bit table:
carrier load: number of bits per tone
tone 0- 31: 00 00 00 00 00 01 23 22 22 35 54 43 34 32 22 22
tone 32- 63: 27 88 89 99 aa ab bb bb bb bc cc cc cc cc cc cc
tone 64- 95: cd cd cd dd dd dd dd dd ed de ee ee de de dd dd
tone 96-127: ee ee ee ee de ee ee ed fe ee ee ee ee ee ef ef
tone 128-159: fe ee ee ee ee ee ee ee ee ee ee ee ee ee ed ee
tone 160-191: ee ee de ee ee ee de ed de dd de dd ed dd de dd
tone 192-223: dd dd dd dd dd dd dd dd dd dc dd cd dd dd dd dd
tone 224-255: dc dc dd dd dd dd dd cd dd dd cd cd cc dc dc dc
T50B de modem günlüğü diye bir bölüm var mı?
Orada hangi saatte kopma olduğunda kopma nedeni belli olur.
Kopmanin başladığı bölümün ekran görüntüsünü atma şansınız var mı?
hocam, hat zayıflamanız geyet iyi değerde ama nedense snr değeriniz download için biraz düşük. modemi açıp kapattınız sanırım yada bağlantınız kesildi. 3-4 saatlik bir bağlantıdan sonra ki değerleride atabilirseniz daha iyi olur.
Ek: birde (vae) mi yoksa (yapa) da mısınız? Eğer yapada iseniz ve santrala olan uzaklığınız fazlaysa kopma olabilir. Yada siz vae’deyken sizi yapa atmış olabilirler veya tam tersi durumda olmuş olabilir. (kesin böyle olmuş diyemem ama ihtimaller)
snr değerini yükseltmek için hız düşürme talebinde bulundum ve aralıklık hat değerleri kontrollerinde değerler hep aynı. aktif altyapıda değilim maalesef benşm tahminim port arızası olabilirmi. santrel uzaklık 88 metre. teşekkürler
near-end interleaved channel bit rate: 0 kbps
near-end fast channel bit rate: 76439 kbps
far-end interleaved channel bit rate: 0 kbps
far-end fast channel bit rate: 8191 kbps
Downstream:
relative capacity occupation: 100%
noise margin downstream: 8.0 dB
output power upstream: -1.6 dbm
attenuation downstream: 3.6 dB
Upstream:
relative capacity occupation: 100%
noise margin upstream: 26.0 dB
output power downstream: 14.6 dbm
attenuation upstream: 0.0 dB
Bit table:
carrier load: number of bits per tone
tone 0- 31: 00 00 00 00 01 22 22 45 55 64 33 56 43 45 44 21
tone 32- 63: 07 77 88 9a aa ab ab bb bb bb cc cc cc cc cc cc
tone 64- 95: dd dd dd dd dd dd dd dd ed dd dd de ed ed ed ee
tone 96-127: ee ed ee ee ee ee ee ee ee ee de ee ee ee ee ee
tone 128-159: ee ee ee ee ee ee ee ee ee ee ee ee ee ee ee ee
tone 160-191: ee ee de ee ee ee ee ee ed ee ed dd ed dd dd dd
tone 192-223: dd dd dd dd dd dd dd dd dd dd dd dd dd dd dd dd
tone 224-255: dd dd dd dd cd dd dd dd dd dd dd cd cc cc dd dd
Merhaba @Ercn, öncelikle karşılaşmış olduğunuz kopma sorunu nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Bu sorunun çözümü için size ben destek olmaya çalışmak isterim. TurkNet çalışanıyım.
Müşteri numaranızı veya sorun için açmış olduğunuz destek kaydınızın numarasını benimle özel mesaj üzerinden paylaşır mısınız? Sorunu enine boyuna kontrol ederek çözüm için neler yapılması gerektiğine bakalım. Bu sorunun birden fazla sebebi olabilir. İyice incelemekte her zaman fayda var.