29 gündür çözülemeyen FİBER geçiş sorunu

Merhaba,

26.01.2022 itibariyle tam 30 gün olacak… Her şey rast gele adresimde ne hız alırım sayfasından adresimi kontrol etmem ile başladı. Mevcutta 100Mbps VDSL kullanıyorum. Adresimi kontrol ettiğimde 100Mbps FIBER kullanabileceğimiz gördüm. Yaklaşık olarak 3 ay önce TT ekipleri bina içine kadar FIBER çektiler ve kutuyu hazırladılar. 3 ay önceden beri TT ekiplerini her hafta arayarak FIBER hizmeti ne zaman aktif olacak diye görüşmeler yaptım. Neticesinde 3 ay sonra adresimizde FIBER hizmeti ve başvuruları aktif edildi. Bunun üzerinde bende TurkNet destek talebi üzerinden FIBER geçişi yapabilir miyim şeklinde bir destek talebi oluşturdum ve ekip o kadar hızlıydı ki 1-2 saate bana telefonda döndüler ve telefonda detaylıca herşeyi konuştuk. Geçiş işlemlerine telefon görüşmesine istinaden başlamış olduk. 26.12.2021 tarihinde destek talebimiz açıldı ve en geç 7 gün içerisinde geçişin tamamlanacağı söylendi. TT saha ekibi daireme kadar fiber çekildiğini sanarak modem bağlama geldi ve evde yoktum ayrıca daireme kadar fiber kablosu da çekilmemiş. Her neyse ekibe durumu anlattım ve o da fiber kabloyu çekecek olan ekibe durumu pasladı. Kabloyu çekecek olan ekip yaklaşık olarak 4 gün sonra geldi ve çalıştığım için yine evde değildim. Evde olmadığım için fiber kablo ekibi fiber kabloyu 20 metre fazladan pay bıraktıklarını söyledi ve doğal gaz sayacının oraya toplu bir şekilde bıraktı. Modem ekibi bundan 1 hafta sonra geldi ve şansıma annem evdeydi ve kabloyu doğalgaz borusundan içeriye alıp FIBER sonlandırma ve modem bağlantısını yaptılar. İş çıkışı eve gidip kontrol ettiğimde LOS ışığı kırmızı yanıyordu ve tekrar Turk.net destek talebi açarak fiber sinyalinde sıkıntı olduğunu söyledim. Bu arada internet hizmetim VDSL üzerinden aktif durumdaydı. Sürekli olarak destek talebinden BOT (otomatik) mesajlar ile sürecin devam ettiğini belirten yanıtlar alıyordum ve artık bu süreç beni çok bunalttığı için destek talebine yanıt verdim ve bana net bir süre verilmesini istedim. Sonra enteresandır ki TurkNet tarafında yazılımsal bir sıkıntı olduğu be sorunu çözmeye çalıştıklarını dile getirdiler. Madem böyle bir sorun vardı neden telefonla aranmadım ve ben üsteleyince bir anda bu sorun olduğu söyleniyor gerçekten merak ediyorum. 2017 den beri kesintisiz TurkNet kullanıcısıyım ve etrafımdaki bir çok kişiyi TurkNet li yaptım. Şuan düşünüyorum ve acaba diyorum. Umarım bu hafta içinde bu sorun çözülür de FIBER kalitesini kullanmaya başlayabilirim.

1 Beğeni