25 temmuz dan beri bir türlü aktivasyon sağlanamadı TurkNet Online İşlem Merkezi de arıza kaydı açılıyor turktelekomun hazır sistem mesajları bu döngü hep aynı şekilde dönüyor. Ve internet bağlantım yapılmıyor. Müşteri kaynaklı diye sistem yazısı geliyor. Ben müşteri no yazayım… Yardımcı olun lütfen 1769656
Merhaba, ben Yakup T. Gerekli kontroller sağlanmaktadır uzayan süreç için üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Elimizden geleni sizin için yapmaktayız. Anlayışınız için teşekkür ederim.
TurkTelekom neden aktivasyonu yapamadı bilmiyorum ama top onlarda olduğu için TurkNet çalışanları beklemekten başka bir şey yapamıyorlar. Süreç daha da uzarsa TurkTelekom müdürlüğüne gidip bilgi alabilirsiniz.
Arıza Kaydı Teknik Durum Bilgileri Arıza kaydı teyit aşamasında Teknik Durum Bilgileri
Hat Fiziksel Durumu : AÇIK
Hat Yönetimsel Durumu : AÇIK
NmsHızProfil : 24576/3072/V
Upload Çıkış Gücü : 6.9
Download Çıkış Gücü : 13.6
Upload Kapasite Hızı : 3029 kbps
Download Kapasite Hızı : 29942 kbps
Upload Mevcut Hızı : 3068 kbps
Download Mevcut Hızı : 24550 kbps
Upload Noise Margin : 10.5 dB
Upload Attenuation : 31.2 dB
Download Noise Margin : 9.5 dB
DownloadAttenuation : 17.5 dB
Evet bina girişindeki telefon kutusunda etiketleme yapıldı. Daire numarası yazılıydı sadece.
TurkNet Online İşlem Merkezi de kullanıcı adı ve şifre yazılıydı. Ordan modeme yazıldı . Modem de DSL sabit ama internet ışığı hiç yanmıyor.