20 gündür yaşanan rezi̇lli̇k

Öncelikle bu rezilliği yaşatan Turk Telekom ve Türk Net’e teşekkürlerimi sunuyorum. Türk Net’e geçeli bir kaç ay oldu. İlk ay faturamı ödedim ve problemsiz şekilde 70-80mbps download, 8mbps upload hızlarını alıyordum. Son 20 gündür sürekli kopma problemleri yaşıyorum, internetim gelmiyor hiç desem yeridir, bir ton para döktüm mobil veriye. Türk Net problemi direkt Türk Telekoma yönlendiriyor ve iç hattınızda problem var diyor. Elektrikçi çağırdım iç hatta baktı problem olmadığını söyledi. Ardından Türk Net konu ile ilgili rapor olup olmadığını sordu ve raporum olmadığını söyledim. Konuya istinaden Türk Net kendi ekibini yönlendirdi, ekip geldi kontrolleri sağladı ve iç hatta herhangi bir problem OLMADIĞINA dair rapor tuttu. Türk Telekom’a ileteceklerini ve problemin düzeltileceği söylendi. 4-5 gün oldu halen ses soluk yok, internet sürekli kopuyor. Yeniden Türk Telekom’a yönlendirmişler ve Türk Telekomdan gelen cevap “MÜŞTERİ KAYNAKLI İÇ HATTA ARIZA VAR” denmiş. Türk Net ekibi gelip iç hatta problem olmadığına dair rapor tutuyor, ardından Turk Telekom iç hatta problem var diyor. Pardon ama siz benimle dalga mı geçiyorsunuz? Benim işim internet üzerinde ve internetimin olmadığı her dakika ben geçim sıkıntısı yaşıyorum demek oluyor.

Artık sabrım kalmadı, ya bir an önce ekip mi yönlendiriyorsunuz, Türk Telekom’a baskı mı yapıyorsunuz ne yapıyorsanız yapın, ha yapamayacaksanız ben Türkcell Superbox’a geçiş yapıp defolup gideyim. Bıktım artık aynı cümleleri görmekten, BEN KESİN VE OLUMLU SONUÇ İSTİYORUM, BOŞ CÜMLELER DEĞİL.

Türk Telekom, müşteri kaynaklı iç hat problemi var diyor papağan gibi, Türk Net’in kontrol için gönderdiği kendi teknik ekibi ve daha öncesinde benim çağırdığım elektrikçi ise problem olmadığını söylüyor (Türk Net Teknik Ekibi, iç hattımda problem olmadığına dair rapor da tuttu). Buna rağmen Türk Telekom halen iç hat problemi diyor. Ben artık bu atışmalardan sıkıldım, ya çözün ya da çözülmüyor diyin defolup gideyim başka internet sağlayıcısına. Bu kadar basit!!!

Ek olarak eklemek istediğim, Türk Telekomun yanlış müdahale sonucu 3-4 gün boyunca Türk Telekom portunda 16mbps hız almaktaydım, o portta 3-4 gün boyunca 1 saniye dahi kesinti olmadı, internetim Türk Net portuna geçtikten 1 gün sonra sürekli kopmalar yaşadım.

Merhaba @xaron , öncelikle karşılaşmış olduğunuz bu sorun nedeniyle üzgün olduğumu bilmenizi isterim. Ben TurkNet çalışanıyım… Size bu süreçte elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışacağım.

Hizmetinize attığınız ekran görüntüsünde yer alan xdsl numaranız üzerinden ulaştım. Açtığınız destek kaydını ve detaylarını gördüm. Yaşadığınız süreçte sonuna kadar haklısınız… Sizi anlayabiliyorum.

Durumu kısaca açıklayacak olursam; siz bize arıza kaydı ilettiğinizde biz durumu hızlıca yerleşik opertör tarafına iletmişiz. İş emrinizi oluşturmuşuz ve arızanın çözümü için durumu eskale etmişiz. Ancak yerleşik operatör tarafı bize sorunun iç tesisattan kaynaklandığını altyapı tarafında herhangi bir sorun olmadığını dönmüşler :frowning: Biz bu durumlarda ne yazık ki onlara güvenmek durumunda kalıyoruz. Size daha sonra bu bilgiyi dönmüşüz siz iyi yapıp elektrikçiye kontrol ettirmişsiniz ve rapor tutturmuşsunuz. Daha sonra kendi saha ekibimiz gelerek sorunun iç tesisatınızda olmadığını görmüş : ( Sorun altyapı kaynaklı veya farklı bir durum var…

Biz bu rapor ve belgelerle bilikte durumu tekrar hatalı işlem yaptınız diye yerleşik operatöre döndük ve incelemelerini istedik. Bundan sonra süreç daha sağlıklı bir şekilde devam edecek.

Bende size buradan bu konu hakkında elimden geldiği kadarıyla yardımcı olmaya çalışacağım. İstediğiniz zaman bana özel mesaj üzerinden ulaşabilirsiniz. Bilgi veririm.

1 Beğeni

Yaşadığım süreci tam anlamıyla anlayan ikinci kişisiniz. İşim internet üzerinde olmasa, sadece zevk veya sosyal medyayı takip etmek için kullanıyor olsam bu kadar patlamam, internet üzerinden iş yapıyorum ve internetimin olmadığı her an ben maddi anlamda zarara uğruyorum. Türk Telekom portundayken Türk Net hizmetimi Türk Telekom portundaki 16mbps limitleme ile sorunsuz 1 dakika bile kesinti yaşamadan alıyorken, port değiştiğinde internetin kesilmesi, hiç gelmemesi bana çok mantıksız geliyor. Modem sıkıntılıdır dedim gittim modem satın aldım, durum yine aynı. İç hatta problem yok, modemde problem yok, daha benlik ne sorun olabilir anlam veremiyorum. Biri ciddi anlamda benimle dalga geçiyor gibi hissediyorum çünkü bu durumu başka birinin yaşaması mümkün değil. Umarım pazartesi gününe kadar bir müdahale sonucu düzelir, aksi taktirde Superbox’a geçiş yapacağım çünkü şu an internet kesintisinden dolayı işsiz kaldım.

1 Beğeni

Ben konuyu direkt olarak içeriye uzman ekip arkadaşlarıma doğru anladığım şekilde ilettim. Gerisini bize bırakın. Umarım kısa süre içerisinde tüm sorununuzu gidermiş oluruz. Aklınıza takılan bir şey olursa bana istediğiniz zaman gece gündüz farketmez özel mesaj atarak ulaşın. Ben hep buradayım.

2 Beğeni