20 gündür çözülemeyen sorun

Uzun Süredir Türk net kullanıyorum ve 50 mbit lik paketi speedtest e felan 42 civarı hız alıyordum. Son 20 gündür hız testinde 1 mps lere düştü Türk net Bi kaç defa iş emri vermesine rağmen adamlar bizim eve uğramamdılar ilkin sorun çözüldü diye destek kaydında msj vardı tt ekiplerinin. Bi defa aradılar beni hatın 50 mbit kaldırmadığı Türknet le görüşüp hızı düşürün diye. Adamlara ne olduda hatım kaldırmaz oldu ki üstüne bana diyor sizin bölgenizde asla 50 mbit kullanamazsınız kaldırmaz bu böle yaw ben 2 senedir kullanıyorum dedim adam diyor hattınız eski vel hasıl adam tatmin edici cvp vermedi. Sonraki destek kaydında ise tt ekiplerinin yapılan kontroller göre modem in değişmesi lazım mış sıkıntı modem de yaw siz eve uğramadınız nerden biliyorsunuz. Evdeki kabloyu değiştim hızım biraz iyileşti ama halen kopmalar devam ediyor. Ben şimdi tt binasına gidip yetkili birine mi derdimi anlatayım Türknet yetkilileri Bi yaptırım yapamıyor mu. Cimer bimer e mi şikayet edeyim yoksa yaklaşık olarak 4 seneye yakın kullandığım Türknet en mi uzaklaşayım… Bi fikir verin valla canımı sıktı

Online işlemlerden destek kaydı açıp yerinde destek hizmeti isteyin sorun siz kaynaklıysa 99₺ ücreti var eğer sorun sizden kaynaklı değilse ücret alınmaz (iç tesisatta sorun çıkarsa metre başına 3.5, veya 4.5₺ kablo ücreti ödersiniz)

1 Beğeni

Hattın zayıflamasını 22 - 23 db çıkaran nedenlerin ilki iç tesisat olabilir. Yerinde destek ekibi veya kendiniz ankastreden ölçüm yapmalısınız. Eğer orada yüksek değerler varsa iç tesisat yenilemesi veya kontrolü gerekir. Telekom ekipleri size en yakın bağlantı noktası veya saha dolabından ölçümü yaparlar ve size o şekilde dönüş yaparlar. Zayıflamanın artmasının ikinci nedeni. Bağlı olduğunuz saha dolabına veya santrale bağlanan abone sayısının artması olabilir. Abone sayısı arttıkça altyapı bunu kaldıramaz ve size hat zayıflaması olarak döner. Bu da haliyle alabileceğiniz hızı düşürür. Abone sayısının artmasının nedeni ise uzaktan eğitim diye düşünüyorum. @Hakan ın söylediği gibi yerinde destek talep edin veya ankastreden ölçüm yapın.

2 Beğeni

Ekran fotosu nu almak için modemi dışarı çıkardım kutudan çıkan kabloya direk bağladım ev müstakil ve gri kutu bizim duvara monteli. Tt ekibi ilk bağladıklarında kutudan iki kablo çıkarıp gitmediler gelen ekip kendi yanlarındaki kabloyu direk kutuya çakıp bizim pencereye kadar getirdiler. Abone sayısından hızım düşmüş olabilir o zaman. Bide 35 mps füşütmeleri için talepte bulundum 24 saat dendi bügün 3 gün oldu :slight_smile:

Online işlem merkezi üzerinden paket kullanım adımından internet paket değişikliği kısmına girerek eğer görünüyor ise 35 mbps paketini seçerek işleminizi tamamlayabilirsiniz.

Alt paket görünmüyor ise destek kaydı üzerinden işleminizin tamamlanmasını bekleyin.

1 Beğeni