2 Yıldır bitmek bilmeyen kesilme

Yaklaşık 2 senedir TurkNet üyesiyim. İlk zamandan beri kopma yaşıyorum. Modemin power ışığı sabit dsl ve wan ışıkları gidiyor 1-2 dk içinde geri geliyor. Bazen 2-3 günde 1 bazense günde 8-10 u bulan kopmalar yaşıyorum. Teknik ekip apartmana kadar belki abartısız 20 kere baktı. En sonda ankastrede sorun olduğunu söylediler. Başka bir ekip gelip ankastre ve iç tesisata baktı sorun yok dendi. Ve son olarak suç modemde bulundu. Bugün üşenmeden gittim Asus Dsl-Ac750 model modem aldım ve kurulumu yaptım. 15 dk geçmeden yine gitti. Her iki modemdede kopma öncesi log tutturdum. Asusta şu şekilde;
2023-12-14 22:11:25 kernel:
2023-12-14 22:11:25 kernel: PTM reset hold
2023-12-14 22:11:25 kernel: tpstc_txRxReset
2023-12-14 22:11:25 kernel: Link State: DSL link down.
2023-12-14 22:11:33 WAN Connection: Wan link down.
2023-12-14 22:11:33 stop_nat_rules: apply the redirect_rules!
2023-12-14 22:11:56 kernel: Link State: DSL link up.
2023-12-14 22:11:56 kernel:
2023-12-14 22:11:56 kernel: PTM reset release
2023-12-14 22:11:58 WAN Connection: WAN was restored.

Bu kopma çok kısa süreli gerçekleşti.
Zyxel modemde ise daha önceki kopmalar şu şekilde;

Zaten 2 senedir kullanamadığım internete para vermek yetmiyomuş gibi birde bugünkü müşteri hizmetlerinin anlamsız özgüveni sanki benim çözmem gerekiyormuş gibi ben napayım diye bana sormasıda ayrı tabi.

Neyse daha fazla uzatmadan yardımcı olabilecek var mı?
Şimdidden teşekkürler

Selamlar @hakan3586, rica etsem forum profilinize müşteri numaranızı ekler misiniz?

Merhaba Ali bey profilime ekledim

Kontrol gerçekleştirdiğimde arka planda birkaç işlem gerçekleştirildiğini görüyorum. Hattınızın mevcut hızı kaldırmadığını düşünüyorum. Şu andaki değerler ile bir süre gözlemleme yapılmalı. Tekrar sorun yaşarsanız kaydınız üzerinden bilgi paylaşmanızı rica ediyorum.

Daha önce yanlış hatırlamıyorsam 2 kere hız düşürmesi yapıldı upload hızım sınırlandırıldı.50 mpbs ile başlamıştım şuan 30 civarı alıyorum

Ekipler adresinizde alabileceğiniz en sağlıklı hızı bulmak adına bu işlemi yapıyor. Daha yüksek hızlar için yerel sağlayıcının santraldeki kapasiteyi artırması ve sizin ankastreden modeme ulaşan kabloyu cat6-7 olarak güncellemeniz gerekebilir.

Çözülmezse omu yapacağım lakin eve gelen teknik serviste ara kabloda hiçbir sıkıntı olmadığını dile getirdi