2 haftadır ınternet yok

10 güne girdik devamlı aynı cevaplar veriliyor saha ekiplerimiz çalışmalarına devam ediyor yok ekipler yönlendiriliyor bıktım usandım pandemi zamanı en çok ihtiyacım varken gördüğüm hizmetin kalitesizliğini adeta şoklar içerisinde izliyorum,home office ürün pazarlama üzerine işim var ve bu 10 günlük internet kesintisi yüzden çok yakında işsiz kalacağım!
Aciliyetimi daha nasıl dile getirebilirim?

+yardımcı olacak birisi yok mu ?

En yakın telekom müdürlüğüne gidip sorununuzu anlatarak yardımcı olmalarını isteyebilirsiniz

Destek kaydınıza verilen cevapta iş emri numarası varsa o numara ile bağlı olduğunuz Telekom müdürlüğüne gidip bilgi alabilirsiniz. Eğer iş emri numarası yoksa destek kaydınıza not olarak iş emri numarasını talep ettiğiniz belirtin.



1 Beğeni

4 Ekim de kablo arızası tesbiti yapılmış iş planına dahil edilmiştir. Üsteki görselde 20201004 ile başlayan numara ile bağlı olduğunuz Telekom müdürlüğüne gidip bilgi alabilirsiniz.

Maalesef gidemem oturduğum yer ile arası çok fazla başka bir yolu yok mu? Sonuç olarak destek kaydına göre yapılması gerekiyor ama gereğinden fazla sürdü sorun hala internetim yok

Nereden abone oldum bu TurkNet 'e hayatımda gördüğüm en kötü müşteri hizmeti veren firma 11 gündür internet yok :face_vomiting:

Yaşadığınız sorun TurkNet ile ilgili değil. Bakır kablo hasarı giderilene kadar hiç bir ISS üzerinden hizmet alamazsınız. Sürecin uzaması TurkNet ile ilgili değil bunu belirtmek isterim.

Alt katımdaki milxxx kullanıcısının interneti var ama benim 11 gündür yok gerçekten türk telekom ekipleri bakıp gidiyor sanırım TurkNet hiç yardımcı olmuyor mağdur olan ben oluyorum

Milenicom kullanıcısı bakır altyapı üzerinden mi hizmet alıyor yoksa Turkcell Superonline fiberi üzerinden mi (veya Telekom)

Türk telekom fiber alt yapı olduğunu düşünüyorum,bakır mı bilgim yok sorsamda anlamazlar zaten.

Bende bu hafta internet cafeye gidip iptal için TurkNet 'e gerekli belge maili gönderteceğim.
Yoksa 1 ay internetsiz kalacağız görünen o.
Türk telekom ekiplerini göndertip bir arızayı çözdüremediler alt katımdaki mileni kulanıcısına bakıyorum 1 gün sonra internet sorununu çözdüler arada çok fark var param ile rezil oluyorum modeme ayrı yine para verdim yazık valla.

Eğer alt katın bağlantısı Fiber ise siz neden bakır başvurusu yaptınız? Yani Telekom fiberi binada varsa TurkNet fiber üzerinden hizmet veriyor artık. Kablo arızası sorununu ya ben anlatamadım ya siz anlamak istemiyorsunuz. İyi günler dilerim.

Yahu neden öyle başvuru yapayım yıllardır böyle kullanıyorum onlar yeni taşındı ne bileyim hangisini kullanıyorlar şaka gibisiniz.

Sonuç olarak şu an bir arıza var ve çözülmüyor 15 gündür ben kendi derdime düştüm modem aldım zaten geçiş yapacağım fibere ama düzelmiyor ki…

Bakır altyapıda sorun varsa fiberde olmaz bu yüzden yazdım. Bu anlaşılır herhalde.