2 Gündür İnternetim Yok

Yaklaşık 2 gündür internet yok. DSL ışığım yanmıyor. Arıza hakkında detaylı teknik bilgi ve tahmini çözüm süresi istiyorum kimse geri dönüş yapmıyor. Yardımcı olursanız sevinirim.
@EFG @Baran @ModeratriX

1 Beğeni

Yarın bakmaya gelmezlerse. Arkadaşlar bakacaktır. Görmeseler bile iletilir sorun değil. Hafta sonu olduğu için şuan yapabileceğim birşey yok k.b

Genel arıza bildirisi var oim de. Pazar günü çözülme ihtimali yok mu.

1 Beğeni

Herhangi bir süre bilgisi gözüküyor mu ekranda?

2 Beğeni

Hayır gözükmüyor. Sıkıntı orada zaten. Mh de bilgi vermiyor bu konuda

1 Beğeni

dsl yanmiyor ise koblonuzu kesildi. siz kendi tarafinizi kontrol edin. bina ankastresine kadar olan kisim sizin sorumlulugunuzda. ankastre dslam’a baglanti turktelekom sorumlulugunda.

Kablomun kesildiği falan yok hocam. Saha da bir sorun var. Ancak 2 gündür çözemiyorlar. Benim iç hattım tüm kablolardan ayrı olarak disardan geliyor ve daha 2 aylık tesisat. Yan komşuda da yok internet.

dslam ile modemin arasindaki baglanti kesik! yada dslam kapali.

Bu süreçte TT tarafında arıza düzeltilene kadar beklemeniz gerekiyor.

2 Beğeni

Komşularda da yoksa dediğimiz gibi genel bir kablo yada dolap arızası veya altyapı geliştirme yapılıyor olabilir.

Eğer ki dslam broadcom ile değişecek se veyahut fiber gelecekse beklemeye varım. Ama arıza sebepli ise 3 günde çözememek komik geliyor

Ne yazık ki bölgenizde bir genel arıza var. Zaten siz bu durumun yaşandığını biliyorsunuz :frowning: Biz sizin için hızlıca ortak altyapı tarafına durumu ilettik. Umarım en kısa süre içerisinde sorununuzu çzöüme ulaştırırlar ve kullanımınıza devam edersiniz. Bende konuyu takip etmeye devam edeceğim.

2 Beğeni
  1. gün oldu. Halen gelişme yok valla. Ne arızaymış arkadaş.
1 Beğeni

@EFG Tt ekipleri arızayı erteleyip duruyormuş. Yapabileceğimiz birşey yok mu?

1 Beğeni

Biz elimizden geldiği kadar yerleşik operatöre genel arıza durumlarında çözüm sürelerinin kısa tutulması adına bildirimlerde bulunuyoruz ancak ne yazık ki beklememiz gerekiyor :frowning:

3 Beğeni

Diğer apartman sakinlerinde internet kullananlarda internet var mı ?
Eğer onlarda da yoksa maalesef TT’yi(yerleşik operatörü) beklemeniz gerekiyor.
Bu durumda Turknet Ekipleri olarak yapılacak bir durum yoktur.
Eğer onlarda internet varsa durum sizin tarafta çözümlenmemiştir. Turknet ekipleri duruma müdahale etmesi gerekir.

Yan komşum TT abonesi onlarda da yok. Sürekli arızayı erteleyip duruyorlar

1 Beğeni

O zaman maalesef TT tarafında genel bölgesel bir sorun var. TT’yi BTK şikayetten şikayet etmeyi deneyebilirsiniz. En azından hızlı bir çözüme ulaştırılması sağlanabilir çünkü 5 gündür internet olmaması kötü bir şey.
Umarım en kısa sürede çözüme kavuşur.

1 Beğeni

İnternet olmadığı günlerde para iadesi alabilirsiniz. :pray:

2 Beğeni

Evet. Fatura kaydı açarsanız Turknet ekipleri yardımcı olacaklardır.

1 Beğeni