2 gündür internetim yok

TurkNet 'e geçtiğimden beri bir şeyler indirmeye başladğımda ( interneti tam kapasite kullandığımda)sık sık kesiliyordu aylardır çözüm için TurkNet Online İşlem Merkezi e başvurdum iki hafta önce YAPA ya geçişimi yaptılar ve kesintiler arttı tekrar TurkNet Online İşlem Merkezi ile iletişime geçtim yine bir saha görevlisi geldi ve portumun bozuk olduğunu türk telekom yenileyeceğini söyledi hangi tip olacağını sorduğumda VSDL olur dedi (ADSL kullanıyorum) portumun ADSL olarak yenilenmesinden sonra sorunum düzelmedi sonraki gün ise internetim tamamen kesildi iki gündür internetim yok bütün işlerim aksadı ve bu sabahtan beri OIMden cevap alamıyorum ayrıca tekrar ADSL port takılmasından sonra turknetten VDSL internet talep ettim fakat bana santrale uzak olduğumu belirtildi halbuki yan binada VDSL interneti var bu nasıl olabiliyor

OIMden geri donus alamiyorum buraya bakabilir misiniz

Samet Bey, iyi bayramlar benimle abonelik bilgilerinizi paylaşırsanız arkadaşlarımızın konu ile ilgili olmasını sağlayabilirim.

Bu sabah altyapi calismasinin bittigini ve ic tesisatla alakali bir sorun oldugunu soylediler ic tesisatimi yerinde destek ekiplerinin kontrol etmek icin beni arayacagini soylediler. Su an aramalarini bekliyorum musteri numaram 1932319

Merhabalar, ben şimdi hizmetinizin önceliğini arkadaşlarıma iletiyorum. En kısa süre içerisinde sizinle iletişime geçeceğiz. Hiç merak etmeyin.

1 Beğeni

Yardımınız için teşekkür ederim.

1 Beğeni

Sabah bana mesaj geldiginden beri bekliyorum hala herhangi bir arama olmadi cok sinir bozucu bir durum bugun 3. gun hala internetim gelmedi butun islerim aksadi hicbir sey yapamiyorum tek yaptigim sey beklemek