2 gün oldu düzgün İnternet kullanamıyorum

Yaklaşık 10 yıl ttnet kullandım son zamanlarda ttnet fiyatları çok fazla arttığı için ve taahhüt istemediğim için TurkNet 'e geçiş yaptım TurkNet 'e geçerken hiç bir sıkıntım yoktu ama geçtikten sonra bağlantı sorunları sürekli internet kopmalar ve kopan internetin saatlerce geri gelmeme sorunu başladı online destek sistemine yazı yazmama rağmen 2 3 gündür sıfır bilgilendirme yapmaları gerçekten canımı sıktı TurkNet ciddi anlamda böyle kötü servis verdiklerini gördüm hata ettim sanırım TurkNet 'e geçerek

İlgilenecek kimse yok sanırım

Merhaba @Hakanustun

    • Modemdeki hat değerlerinizi görebilir miyim ?
    • Hangi modemi kullanıyorsunuz ?
1 Beğeni

Zyxel vmg3312-b10a V2 modemini kullanıyorum. Modemdeki hat değerlerim şuanda tamamen 0 offline olarak görüyorum destek sistemine yazdım modeme reset attım herhangi bir şey olmadı sabah 09:14 saatinde 15 dakikalığına geldi ve sonra o saatten bu saate gelen giden yok destek sisteminden bilgi veren yok hızlı işlem hattını atıyorum zaten destek kaydınız var diyor telefon fon kapanıyor ne yapacağımı şaşırdım cidden dsl ışığım 3 dakika ara ile yanıp yanıp sönüyor ve kayboluyor 3 dakika sonra tekrar yapıyor Hattım da evimde ki bağlantıda hiç bir sorun yok çünkü ttnetden geçerken internetim de sıkıntı yoktu

Merhaba

Bu konuyu @EFG arkadaşımın ilgilenmesi için yazacağım.

Başka bir modemde deneme sansınız varmı ? Hatırladığım kadarıyla Turk Telekom modemleri ip atamasında sorun yarattığını arkadaşımın modemini değişince sorun düzeldiğini hatırladım.

Modem kendi şahsi modemim ttnet veya başka bir modem değil ilk gün kurulum da bağlandım net aldım sonra gitti daha gelmedi

Merhaba @Hakanustun, bana müşteri numaranızı özel mesaj üzerinden iletir misiniz? Ben size elimden geldiği kadarıyla yardımcı olup destek olmaya çalışacağım.

İlettim istediğiniz numarayı

Hız düşüklüğü için destek talebi açmıştım şimdi İnternete hiç giremiyorum hızdan vazgeçtim net yok evde karantinadayim valla kafayı yemek üzereyim istanbul’da 2022 yılında net gidiyor gelmiyor ve muhattab olacak kimse yok destek talebine bakan

Ilgilendiniz mi acaba

@EFG Enes bey benimle aynı sorunu yansıyan başka bir forum üyesi bugün il müdürlüğüne giderek portunun hatalı porta takılması sonucu internetin in olmadığını öğrenmiş ve düzeltilmiş, ne olur yardım edin bizim de sorunumuz düzelsin aynı sorundan bizde Şikayetçiyiz bugün saha destek ekibiniz geldi ve evdeki kurulum ve bina içindeki ankastre de kontrol sağladı ve sorunun binadan değil size gelen hatta olduğunu söyledi. Online destek hattı da bana TT genel kablo çalışması olduğunu söyledi, ama telefon ile TT genel müdürlüğünü aradığımda bölgenizde arıza çalışması olmadığını söyledi büyük ihtimal ile benim de portumun yerini değiştirdiler ne olur arkadaşlarınıza iletirmisiniz hala İnternet kullanamıyorum 02.02.2022 terihinden beri

Dip not : TT bölgesel kablo çalışması olsa oturduğum apartman akrabalarım ile dolu ve onlar ttnet kullanıyorlar ve takır takır internetleri çalışıyor Allah rızası için artık ilgilensinler