2 aydır yanlış fatura

Herkese Merhabalar;
Destek kaydı oluşturdum ancak belki işleri hızlandırır diye buraya da yazmak istedim. 2 aydır (temmuz ayı ve ağustos ) yalın internet kullanıyormuşum gibi kesiliyor 3 tl yalın internet indirimi yansıtılıyor halbuki böyle bir talebim yok ve telefon hattımda aktif temmuz ayı faturasında da ticket oluşturmuştum (35033108 nolu kayıt) düzeltilecek denilerek kapatılmıştı ancak bu ay gene aynı şekilde çıktı ve gene kayıt oluşturdum (35593706 nolu kayıt)
Konun en hızlı bir şekilde çözülmesini ve bu çözüm sürecinde telefon hatttımın kapatılmayacağının bilgisini tarafıma yazılı olarak iletilmesini istiyorum.

Buradan işlem hızlandırma gibi bir işlem yapılmamaktadır destek kaydınıza verilecek cevabı bekleyiniz.

Keşke bununla ilgili kayıt açmasa idiniz. Umarım telefon hattınız iptal edilmez :open_mouth::roll_eyes:

Şuan yalın tarifeler henüz aktif olmadığı için tüm abonelere yalın internet ücreti yansıyor karışıklık olmasın diye. Yalına geçiş talebi açanların yalın hizmeti katif olunca telefon hizmeti alanların faturası güncellenecek ve 88/98 olarak yansıyacak. Eğer yalın’a geçiş talebi açmadıysanız endişe etmeyin telefon hizmetiniz iptal olmaz. Çok sayıda yalın talebi olduğu için böyle bir yol izlendi

@Murat042 hocam keşke bunun bilgisini destek üzerinden geçen ay verilseydi de beni de endişe etmeseydim.

@gokselbasol hocam geçen ayda açtım aynı sorundan dolayı bende ilk tereddüt ettim ancak açmasam da iptal olma ihtimali olur diye açtım bekliyoruz…

1 Beğeni

Destek kaydı açmanıza gerek yok açtıysanız sonlandırın iş yükü oluşmasın. Eğer telefon hizmeti kullanıyorsanız hiçbir şey yapmayın. Yok kullanmayacaksanız yalın geçiş talep edin.