2 Aydır Çözülemeyen Sık Sık Kopma Sorunu

Öncelikle herkese esenlikler dilerim, 2 aydır sık sık kopmalar yaşıyorum defalarca destek kaydı açmama rağmen sorun çözülemedi. Kopmalar genellikle yağmurlu soğuk havalarda ve akşam gece saatlerinde oluyor gündüzleri hava güneşliyse sorun olmuyor. Modemden xdsl istaistiklerini takip ettim

İnternetim kopmaya başlayınca modemimin xdsl istatistikleri:


Bazende internetimin hızı düşüyor

Ekran Alıntısı

Defalarca destek kaydı açıp sorunum çözülemeyince TurkTelekom’a geçeyim kendi altyapıları olduğu için sorunu çözerler düşüncesiyle TürkTelekom müdürlüğüne gittim ilk başta bölgemde port olmadığını söyleyip geçemeyeceğimi söylediler daha sonra port buldular bu seferde bölgemde local sorun olduğunu söylediler.

İç tesisatım Reçber Cat 6 SL400 U23 direkten gelen kabloya yak1 konnektörle bağlı, ek kesik vb. yoktur modeme kadar. 6 ay önce çektim.

Aşağı dairenin interneti TürkTelekom onda böyle bi sorun yok aynı direk aynı kablodan geliyor internetimiz onun interneti "mavi-beyaz"a bağlı benim internetim "kırmızı-siyah"a bağlı. Ankastre kutumuz yok ama yak1 bağlı yerleri boruyla ve elektrik bandıyla korumaya aldım.

1 Beğeni

Selamlar @youser, kopma probleminizin çözülmesi için konunun saha ekiplerine aktarıldığını görüyorum. Yerel sağlayıcı saha ekipleri santral dolabından ankastreye kadar inceleme ve işlem gerçekleştirecek. Bu alanlarda tespit edilen sorunlar çözüme ulaştırılacak. Bu alanlarda bir sorun bulunmuyor ise iç tesisatınızı inceletmeniz gerekebilir. İç tesisat müşteri sorumluluğundadır. Hat değerlerinizi @tnetwork @moderators ekipleri yorumlamak isteyebilir.

Turktelekom saha ekipleri gelmedi malesef. Keşke iç tesisatımda olsa sorun ama malesef sorun TT. direk kablolarında ve ya direk kutularında yada saha dolabında tahminim daha önce TT saha ekipleri geldi iç tesisatıma bakıp sorun yok deyip gitmişlerdi.

Tekrar selamlar, yerel sağlayıcı ekiplerinin ortalama işlem süresi 36 saattir. Buna istinaden adresiniz ziyaret edilecek.



TurkNet Desdek kaydından gelen bilgiler bu şekilde sorunum hala devam etmektedir nedense Turktelekom ekipleri ön gördükleri tarihe kadar sorunu gidermeyecekler gibi bi his var neyse bekliyelim bakalım ön gördükleri tarihe kadar.

Bu konu, son yanıttan 60 dakika sonra otomatik olarak kapatıldı. Yeni yanıtlara artık izin verilmiyor.