2.5 aydır bitmeyen altyapı calismasi

2.5 aydir internetim yok app üzerinden destek açıyorum fakat her seferinde ayni yazilar atılıp duruyor arıza ile türk telekomun ilgilendiği soyleniyor ama türk telekomun sitesinden çalışmalara baktığımda hiç bir calisma olmadığı gözüküyor Ankara Mamak zirvekent de oturuyorum 2.5 aydir internet yok afedersiniz ama ekipler ilgileniyor diyorlar sözde olan ekip ilgileniyor ve 2.5 aydir bı altyapıyı yapamıyorlar nedense ve internet olmamasina rağmen fatura kesiyorlar abonelik numaram 3367687 ve ariza yok ariza binanın altındaki kablolar türk telekom her seferinde gelip binadaki internrt kablolarini kesiyorlar sorna TurkNet e destek açınca da arıza var diyorlar ne ekip yollayıp bakiyorlar ne ekip çalışıyor

Merhaba Döndü hanım hoş geldiniz. Probleminizi yetkiliye iletiyorum müsait olduğunda size dönüş yapacaktır. Umarım arızanız kısa sürede çözülür.

Bu gidişle hiç çözüleceğini sanmıyorum cozulse 2.5 aydır çözümlurdu degilmi

Şöyle bir google üzerinde aratma sağladım maalesef yalnız değilmişsiniz.
https://www.sikayetvar.com/mamak/zirvekent
https://www.sikayetvar.com/zirvekent
Ortak altyapı üzerinden hizmet alan bir çok abone ocak ayından beridir sorun yaşıyormuş. İsterseniz Twitter üzerinden Telekom yöneticilerini etiketleyip herkese açık bir twit atın en azında net bir bilgi alabilirsiniz.

Yeni düzeltilmesi gerekiyor artık yoksa iptal edeceğim ve tüketici haklarini arayip şikayet edeceğim artık gercekten sıkıldım TurkNet e destek aciyorum gün verip gecistiriyorlar ne internrt duzeliyor ne birşey oluyor boşa fatura kesiyorlar kullanmadigim internet e türk Telekom sitesinden bakıyorum calisma varmı calisma gozukmuyor ama TurkNet bana calisma var diye gecistiriyoe hangisi yalan soyluyoe hangisi doğru soyluyor belli değil her seferinde gün verip gecistiriyorlar

En doğru ve kesin bilgiyi bağlı olduğunuz Türk Telekom müdürlüğüne giderek alabilirsiniz. TurkNet kaydınıza istinaden altyapı sağlayıcısı Türk Telekom ekiplerinden aldığı bilgiyi size iletiyordur, sorun TurkNet kaynaklı görünmüyor.

Selamlar @dondusezer, yerel sağlayıcı kaynaklı bir arıza yaşanıyor. Yerel sağlayıcı kaynaklı arızalara müdahale yetkisi yalnızca ilgili saha ekiplerindedir. Arızanın boyutu ve çalışmanın seyrine bağlı olarak arızalar planlanandan uzun ya da kısa sürebiliyor. Ekiplerimizin arka planda konuyla alakalı gereken adımları attığını görüyorum. Kullanamadığınız günlerin tutarı faturanıza yansıtılmaz. Burada bir sorun yaşandı ise arıza süreci tamamlandığında fatura destek kaydı oluşturmanız yeterli olacak. Sürecinizin önceliğini ilgili ekiplerle paylaştım. Hassasiyet talep ettim.

Madem gelmeyecek internetin süresini niye veriyorlar o zmn ve bı altyapıyı 2.5 aydır yapamıyorlarmı yani 2.5 aydır altyapiyi yapamayan ekipden hiç birşey beklemem 3 4 gün daha gelmezse tüketici haklarını arayıp şikayet edicem ve iptal talebi vericem yeter ya bu ne 2.5 aydır altyapiyi yapamiyorlar

Ve Türk Telekom Enerjisa ile mahkemelik olduğu icin yanımızdaki tum binalardaki turk Telekom altyapisindan geçen internetlerin kablolarını kesiyorlar 2 inci oldu bu size arıza var diyorlar ama arıza fln yok binadaki kablolar kesik size arıza var diyorlar ekip yonlendirseniz kabloları baglasalar sorun çözülecek

O kesik kabloları Telekom ekipleri onarmak zorunda. Siz Türk Telekom u her yere şikayet edin bence. Mahkemelik bir durum söz konusu ise cimer, ulaştırma altyapı bakanlığı, Telekom ceo su, gibi kanallar üzerinden iletişime geçmenizi öneririm.
Tekrar belirtmek isterim ki kablo olmadan hiç bir şirket size internet hizmeti sağlayamaz.

11:04:2024 tarihini verdi TurkNet şimdi de madem gelmeyecek internetin süresini veriyorsunuz 3 ay olucak yeter ama cidden böyle olacaksa şikayet edip iptal talebi vericem fatura kesiyorlar ama altyapı ile uğraşan 1 ekip varsa ne olayım

Kaydınıza istinaden Telekom ile yapılan iletişimde tahmini arıza onarım tarihi size aktarılıyor olabilir. Genel arızalar verilen tarihten önce de çözülebilir. Enerjisa kabloları kesmez ise daha erken sürede de hizmet alabilirsiniz.

Enerjisa kesmiyor kabloları türk Telekom ile mahkemelik oldukları için türk telekomun altyapisindan geçen tüm internet kablolarini turk telekom ekibi kendi kesiyor sorna millete arza var diye yediriyor fatura kesiyorlar yaptıkları başka birşey yok

Bağlı bulunduğunuz Telekom müdürlüğü ile görüşmeniz gerekiyor.