18 gündür devam eden internet arızası

Merhabalar. 14 Ağustos 2023 tarihinde internetimde kopma sorunları başladı. O günden itibaren yaklaşık 8-9 kez ekipler kontrole geldiler. Kablolar kontrol edildi, “Altyapı sorunu vardı çözüldü” dendi, modem değiştirildi. Fakat internetimde kopma sorunu devam etmekte. Ekipler sürekli geldiklerinde sinyalin yükseldiğini söylüyorlar. Az önce tekrar ekip geldi. Kutudaki değerin 29’lara çıktığını, altyapısal sorun olduğunu söyledi. İstanbul’un göbeğinde 18 gündür bu sorun nasıl çözülemiyor? Şikayet mi etmem gerekiyor? Konu açıyorum doğru düzgün cevap alamıyorum, müşteri hizmetleriyle görüşüyorum altyapının düzgün olduğunu söyleyip ekip yolluyorlar. Ücretini ödediğim hizmeti kullanamıyorum. Evimdeki bilgisayar da televizyon da internet olmadan bir işe yaramıyor. Sorunun devam ettiği süredeki ücret iadesini ve sorunun bir an önce çözülmesini talep ediyorum.

Selamlar @DogukanM, sinyal sorunu ekiplerin müdahalesi sonrasında giderildi. Kullanamadığınız günlerin tutarı faturaya yansıtılmıyor. Sorun yaşarsanız fatura destek kaydı oluşturmanız yeterli olacak.