İlk aboneliğim de bana en fazla 16 mbps hız alabilirsiniz dediler üyeliğimin 3. haftasında 100 mbps hızım kabul edildi ve 1 saat içinde 100 lük pakete geçiş sağlandı. Benim anlamak istediğim eğer 100 lük paket geçişimde sıkıntı yoksa neden bana en başında 16 mbps hız verdiler?
Son sorumda 100 lük pakete geçiş sağladım ama teknik bilgide bana 85 mbps hız geldiği yazıyor bunla ilgili destek kaydı açmama gerek varmı? Burda bir hata oluşabilirmi yada altyapım 100 mbps karşılamıyormu?
Teşekkür ederim ilginiz için peki ilk sorumun cevabını çok merak ediyorum biz ailece düşünüyoruz ama bulamıyoruz neden daha fazla para kazanmak müşteriyi memnun etmek varken en az hızı destekliyor dediler
Göksel bey bu aklıma geldi ama buna kendime inandırmak istemedim çünkü 3 haftadır bütün paketlere geçiş yaptım ilk gün 16 mbps 3 gün sonra 35 mbps daha 2 gün önce 75 mbps şimdi ise 100 e geçiş yaptım port olmasa elbet bir engel cıkardı karşımda bide geçişlerim 1 saat içinde yapıldı hiç bekletilmedim.
Belki de hatalı bilgi vermiş olabilir müşteri temsilcisi. Çünkü abonelik işlemleri aracı bir kurum vasıtasıyla yapılıyor. Size ADSL denilip VDSL hizmeti başlatılmış da olabilir.
Sözleşmeye baktığımda böyle yazıyor adsl mi vdsl mi tam anlayamadım ama ilk mesajlara baktığımda bazı bilgilere ulaştım ilk başlangıcı adsl olarak açmışlar
Üstad bize 82 dediler:D biz 55 alıyoruz neden 80 alamıyoruz derdindeyiz:D sen 16 almışsın sonra 85 alıyorsun şimdi:D neden basta 16 da şimdi 85 diyorsun Boşver ne güzel ulaşiıyor ya tadını cıkar.
ya Dostum haklısın telekom la TurkNet anlaşmazlığı bizi sıkıntıya sokuyor da, telekomda fiyat olarak iyi geçiriyor müşteriye. turknette sorun yaşanmasa hakkaten bu fiyatlar kaymak. ben telekoma geçsem, aldığım hız için donuma kadar soyacak telekom
o değilde telekom da işini biliyor. insanlar telefon parasından kurtulmak istedi, devletde yalın interneti çıkardı. telekom, telefon kullansan kullanma parası alıyor, kullanmasan kullanmama parası alıyor. gerçekten komedi
Yanlış algı, TurkNet sorunlu değil Telekom altyapısı üzerinden hizmet veren ve abone sayısı yüksek olan tüm ISS lerde sorun sayısı neredeyse aynı. Türk Telekom un Şikayetvar üzerinde ki şikayet sayısı ile TurkNet yada netspeed in şikayet sayısı farklı bu durumda Türk Telekom daha da sorunlu dememiz gerekir.
aynen katılıyorum @gokselbasol sistem baştan yanlış. TurkNet açısından; aynı kulvarda rekabet ettiğin rakibinin kucağındasın, göbekten ona bağlısın, teknik destek olarak bağlısın. işini biraz aksatsa sen kendi müşterinle baş başa kalıyon. o adam telekomu bilmiyor sana hesap soruyor, üstüne iptal edip gidiyor müşterinden de oluyorsun. telekom açısından bakarsak ise sen müşterine fahiş fiyatlar çıkarmak isterken ( bknz. TurkNet-telekom 100 mb–>85 tl/95 tl — 155 tl ) TurkNet çıkıyor çok daha uygun fiyatlarla coçturuyor milleti. ee sen napacan armutmu toplayacan. armut toplarsan aboneler TurkNet 'e gidecek. o zaman işi yavaşlatacan, yokuşa sürecen ki TurkNet müşterisi illlallah diyip senin kucağına gelsin. müşterisini tutmak için her yol mübah diyen telekomda aslında haklı kendince. yoksa çevirmeli telefonlarıyla baş başa kalacaklar
vallahi ben bir müşteri olarak bütün bu olanları böyle okuyorum. ttnet teknik elemanının bana söylediği turknetle ilgili küçümseyici ifadelerini söylemiyorum bile