16 Gündür Nakil Yapamayan Türknet

Evet 16 gündür evde internet kullanamıyorum. Böyle rezil ve beceriksiz bir firma ben hayatımda görmedim. Neden bu ülkede kimse işini düzgün yapmıyor?

28 Ekimde TurkNet servisi gelip bir şeyler yaptı ve internetinizi bağladım kullanabilirsiniz dedi. O günden beri dsl ışığı yanmıyor internete giremiyorum.

6 Kasıma kadar oyaladılar, en son altyapıda sorun olmadığına karar kılmışlar.

Sorunun bina iç tesisatıyla alakalı olduğu için 300TL ve ekstra kablo ücreti karşılığında ekip gönderebileceklerini söylediler.

Bir sonraki gün ekipler geldi, bana ankastrede Türk Telekom tarafından etiketlenme yapılmadığını ve tekrar arıza kaydı oluşturmam gerektiğini söyledi ve gitti.

10 Kasım’da Türk Telekom ekibi geldi ve TurkNet’in, Türk Telekom etiketini söküp kendi etiketlerini yapıştırdıklarını söyledi. Yani TurkNet iş yapmamak için etiketi söküp suçu Türk Telekom’a attığını iletti.

11 Kasım’da TurkNet ekibinden arandım, 10 dakika içinde geleceğini iletti, evde olup olmadığımı sordu. Evdeyim gelebilirsiniz dedim. Gelen giden olmadı :slight_smile:

Desteğe yazdım tabii bunu da. Yeni randevu oluşturdular.

Bugün randevumun iptal olduğu mesajı geldi telefonuma.

Selamlar @AKN, nakil süreciniz tamamlandı fakat bölgede yerel sağlayıcı kaynaklı genel arıza sorunu yaşandığı belirtildi. Konunun incelenmesi ve çözüme ulaştırılması adına ekiplerle iletişime geçiyorum.

İnşallah :smiley:

Bugün saat 9 için rendevu oluşturulmuştu. Yine kimse gelmedi…

Tekrar selamlar, ekipler mesai saatleri içerisinde adresinizi ziyaret edecek.

1 Beğeni