15 Gündür hizmet naklinin tamamlanamaması

23.09.2020 Tarihinde farklı bir adrese taşınmam sebebiyle hizmet nakli başvurusunda bulundum. 2 Ekimde apartmanda bulunan internet kutusuna ucu açık bir kablo ve ismimin yazılı olduğu kart bırakıldı. Bu bilgiyi TurkNet Online İşlem Merkezi den karşı tarafa bildirdim. Geri dönüş olarak telekom ekiplerinin ekrandan onayını beklediklerini söylediler.

Bu cevap sonrası aradan 6 gün geçmesine rağmen hala internetim ve konuyla ilgili bir gelişme de yok ve olmayacak gibi görünüyor. Yarından itibaren iptal işlemleri için evrakları yollayacağım. Online ders aldığım bu süreçte hem maddi olarak hem de zaman olarak kayıp yaşadım. Bu firmaya bulaşırken 2 kez düşünün.

(07.2019 dan beri müşteri ve 10 dan fazla kişiyi abone yapmış birisi olarak bu yorumu yapıyorum.)

Bırakılan etiket Telekom un mu? Eğer Telekomun ise dairenize giden kabloyu ona bağlayabilir veya bir elektrikçi yardımı ile bağlatabilirsiniz. Diğer bir seçenek eğer etiket Telekom un ise açık destek kaydınıza not olarak Telekom un etiketleme yaptığını kurulum ekiplerini gelip iç tesisat kurulumunu yapmalarını talep edebilirsiniz.

Kutudan modeme kabloyu çektim fakat dsl ışığım yanmıyor. Yapadan vaeye geçtim modem arayüzündeki bilgilerim değişmiş olabilir mi ? Değiştiyse nereden bulabilirim ?

@HKN @Hakan.Yildirim bakabilir misiniz mümkünse

Kurulum personeli geldi, hiçbir şey yapmadan; evet dsl ışığı yanmıyor, sorun portta, telekom ilgilenecek dedi ve gitti. Nakil için 15 gün bekledikten sonra telekom ekibi içinde 15 gün beklerim artık. Artı olarak hiçbir şey yapmayan personel için de 99 tl öderim. Ekstra mobil internet için aldığım paketleri de öderim.

Süreç benim için para ve zaman kaybından başka bir şey ifade etmedi. Pazartesi iptal işlemlerine başlayacağım.

Müşteri no:1405213 İlginiz için Teşekkürler. Olmayınca olmuyor.