15 gündür çözülemeyen arıza

Tam 15 gün önce 25 Kasım güni internet bağlantım kesildi. Arıza kaydı oluşturuldu ve o gün bugündür en az 5 defa TurkNet müşteri hizmetleri tarafından Turk Telekom’dan arıza için geleceklerine dair yazılı/sözlü bilgilendirilim, ve tam 15 gündür hala ne gelen var ne giden. TurkNet destek kaydı ve Donanimhaber TurkNet destek sayfasına defalarca durumu aktardım, sürekli aynı cevaplar, “talebinizi ilettim”, “ekiplere durumun aciliyetini bildirdik” vs vs …, Dağ başında bir yerde de değiliz, Bodrum gibi koca bir şehrin merkezinde yaşıyoruz. Tam 15 gün oldu 15 gün !!! 15 günde koca bir şehrin telefon altyapısı yapılır yahu.

Selamlar @Andacozalp, yerel sağlayıcı kaynaklı arıza sebebiyle hizmetinizi iptal ettiğinizi görüyorum. Tekrar görüşmek dileğiyle, size ve sevdiklerinize sağlıklı günler dilerim.

Bu konu, son yanıttan 60 dakika sonra otomatik olarak kapatıldı. Yeni yanıtlara artık izin verilmiyor.