14 Gündür internet YOK!

Mayıs ayı başında sabah 6 gibi erken saatlerde İnterneti normal kullanırken hatta bir oyun ortasında iken birden kesildi bu ara kesinti çok oluyor diye önce bekledim gelmedi akşama destek talebi açtım ilginip iç tesisat sorunu kontrol etmesi için birisini görmeleri 10 gün sürdü. Gelen adam sadece ankastre kutusuna bakıp sinyal yok, benlik bir iş değil dedi. Birisi kablolarla oynadı, belki diğerlerinde sinyal var, bi hata olabilir bakabilir misiniz? desem de ilgilenmedi ve 10 gün beklediğim adam 10 dakikada gitti. Şimdi TurkNet bizden, santralden bir sorun yok diyor, gelen eleman iç yapıda sorun yok diyor. Benim İnternetim neden düzenli fatura ödememe rağmen 2 haftadır kesik ? Sorun ne? Ve çözüm ne?
Bu hafta full vizelerim dönem ödevlerim var. Ama telefonumda kalan son mb interneterlerle yapamıyorum. Lütfen yardım edin, lütfen.

Destek no: 32968748
Müşteri no: 935596
Abone no: 2162651755

1 Beğeni

Selam 0212 703 4371 numarasını arayıp şikayetinizi iletmenizi rica ederim.

Sonuç, hiç yenilik olmadı önceden açılmış destek kaydı devam edecek. Verdiğiniz numara dediğine göre sadece iptaller, kurumlar vs benzeri diğer sorunlara bakıyormuş. Sordum sorumla ilgilenen bir bölümünüz var mı, ona bağlayın diye ama öyle bir ekip olup çağrı yanıtlama bölümü olmadığını söyledi.

Her noktadan çözüm almak ve ilerleme kaydetmek için insanca başvuruyorum ama olduğumuz yerde dönüp duruyoruz. Hayata yaşamaya küsme evresine geldim ama hala çözüm yok, sorunun ne olduğunu bilen bile yok…

Merhaba,

Sorununuzla ilgili güncel durumu öğrenmek için ilgili birimle iletişime geçtim. Size de bilgi vereceğim.

1 Beğeni

Merhaba,

Birazdan yetkili bir arkadaşım sizi arayıp, sorununuzla ilgili detaylı bilgi verecek.

4 Beğeni

Kaç gündür online işlemlerden yazışıyoruz. Forumdan Yazmamdan bir gün sonra hem adam akıllı birisi tarafından bilgilendirildim hemde Türk Telekomdan birisi gelip sorunu çözdü. fiber altyapı çalışmasındaki bir sorun nedeniyle kesikmiş internet. teşekkürler. şimdi 2 sorum var

1- Yapa altyapısında olmama rağmen santrale giden kablo uzunluğum 1600 metre. Yani 6 - 7 Mbps den daha yüksek hız alamam mı demek? görüştüğüm uzman mahallede ki saha dolabına yer açılırsa sizi ekletebiliriz 35 Mbpsye kadar alabilirsiniz demişti.

2- kullanmadığım günlerin fatura indirimini nasıl nereden talep edebiliyorum.

Fatura için cevap verebilirim. Yine Online işlem merkezi üzerinden fatura, ödeme adımından bir destek kaydı açmanız gerekiyor. Yapa da maalesef direkt santral üzerinden hizmet aldığınız için mesafeye bağlı olarak hız düşüyor. Fiber sayesinde etrafınızda yüksek hız alan aboneler varsa TurkNet ten vae ye geçiş talep edebilirsiniz.

Bu konu, son yanıttan 60 dakika sonra otomatik olarak kapatıldı. Yeni yanıtlara artık izin verilmiyor.