13.06.2020 Tarihinden Beri İnternet ve Telefon Yok. (TT Kaynaklı Arıza Yok deniyor.)

13.06.2020 Tarihinden Beri İnternet ve Telefon Yok. İstanbul-Küçükçekmece

Evet 13.06.2020 sabahında Dsl ışığı söndü ve bir daha yanmadı. Destek kaydında Tt kaynaklı arıza yok bildirimi gelip duruyor ama Tt saha ekipleri falan gelmedi kontrole. Malum süreçten dolayı 1 hafta internetsiz kalmak çok kötü bir durum ve işlerim aksadı, öğrencilerime ders yapamıyorum şuan. Çözüm olarak da destek kaydından açıklayıcı bir mesaj alamadım. Sokağın başında bir santral kutusu var. Orda yerde kesik kablolar vardı . Bir çalışma olmuş sanırım ve benim internetim o zamandan beri yok. Tt ekipleri gelmeden nasıl tt kaynaklı sorun yok diyorlar? Tt kaynaklı sorun yoksa TurkNet neden hâla sorunu çözemiyor? Ankastre kutusuna internet gelip gelmediğini kontrol etmenin bir yolu var mı?
DESTEK NO: 34229966

1 Beğeni

Aşağıdaki konuyu okursanız; aynı durumdan 3 gündür bende müzdaribim.

https://forum.turk.net/t/alt-yapi-ve-internet-hizi-hakkinda/2135?u=antikor

Okudum hocam. İnşallah çözülür bir an önce. Can sıkıcı gerçekten. Apartmandaki kutuya sinyal gelmiyor muhtemelen ama bunu Türk telekom kontrol edicek sanırım ama gelen giden yok, siz nasıl iletişime geçtiniz Türk telekomla Ben bağlanamadım müşteri hizmetlerine ?

Evin yakınındaki santrale gittim. Ordaki arkadaş Saha dolabında bir bakım olduğunu ondan dolayı kesilmiş olabileceğini, yarın orayla ilgilenen birini göndereceğini söyledi. Umarım gelirler ve düzeltirler.

1 Beğeni

Twitter üzerinden Turk Telekom Destek birimine yazın. En fazla 10-15 dk içinde 4440375 nolu hattan aranıyorsunuz.

1 Beğeni

Türk telekom saha dolabının orda arkadaşı görüp yardım istedim, sağolsun geldi halleti. Dolaptaki bakımdan dolayı kablolar yanlış bağlanmış sanırım. Eve kadar gelip yardımcı oldu. Bağlantıdan sonra ADSL oldu hat. Onu VDSL yapmak için tekrar arıza kaydı açacağım sanırım :slight_smile:

1 Beğeni

bende ışık yanıyor ip alıyor ancak nete girmiyor. static ip aldım alış o alış daha da net yok. sanırım verdikleri ip yanlış ya da o ip nin nete çıkış yetkisi yok. nereyi aramak lazım anlamadım. muşteri temsilcisi çıkmıyor karşımıza.

Hocam müşteri temsilcisi kısmında malesef biraz zayıf TurkNet. Ben türk telekom kaynaklı sorunumu gittim santralden rica ederek kendim hızlandırdım. Twitterdan ve destek kaydından dönüş yaparlar ama ne zaman olur bilemem.

TurkNet twitterından mı ?