Comnet’ten TurkNet 'e geçiş yaptım ve interneti 1 gün kullanabildikten sonra internet kesildi. Arıza kaydı bıraktım, 2 gün sonra türk telekom ekipleri geldi santrale kadar kontrol etmişler sorun benim iç tesisatımdaymış ve kendim kontrol ettirmem gerekiyormuş. Müşteri hizmetleriyle tekrar görüştüm ve yerinde destek ekibi talep ettim. Randevu için aranacaksınız dendi. 1 gün sonra randevu için arandım ve 2 gün sonra saat 13.30-15.30 arası randevu verildi ama ekip geç kaldı ve sabah geliriz dediler. Sabah ben ekip gelecek diye evde beklerken yerinde destek randevu ekibi bir daha aradı ve randevu oluşturacaz yarın müsait misiniz dediler. Ben ne yarını ekip sabah gelecekti onları bekliyorum dedim, hemen görüşüp dönecez dediler ve tüm gün hiç kimse geri dönüş yapmadı. Ertesi gün bir daha randevu ekibi aradı ve yine randevu oluşturalım dediler ertesi gün için bu sefer tamam dedim ve 21 Aralık akşamı sonunda yerinde destek ekibi teşrif etti. Kontrolleri yaptı ve sorun iç tesisatta değil Türk Telekom kaynaklı dedi. Biz talep oluşturacaz 22 Aralık Pazar günü Türk Telekom ekibi gelir santralden kontrol yapar sorunu düzeltirler internetiniz gelir dedi. Defalarca üstüne basa basa benim yapmam gereken bir şey var mı, türknetle görüşmeliyim diye sordum, hayır siz hiçbir şey yapmayın yarın gelirler dedi ve tabii ki hiç kimse gelmedi. Ve sonunda bugün 23 Aralık ve ben hala internetsizim. 2 gündür hiç kimse aramayınca türk telekom online işlemlerden arızamın durumunu sordum, Türk Telekom ekiplerine kayıt oluşturduk 36 saat içinde kontrol ederler diye cevap geldi. Yani 12 gün önce başladığım yere tekrar döndüm. Şuan delirme noktasındayım gerçekten. O kadar iletişimsiz bir sistem var ki TurkNet’te, hiçbir ekibin birbirinden haberi yok, hiç kimseden sağlıklı bir bilgi alamıyorum. Lütfen artık mağduriyetim çözülsün
Merhaba @ibrahimyildiz , ilettiğiniz konuyla ilgili gerekli incelemeleri başlattık. Kısa süre içerisinde bilgilendirme yapacağız. İyi günler dileriz.