12 gün internetsizlik, şu devirde

01.01.2023 tarihinden bu yana 3 ile 10 dk aralıklarla internetim kopuyor ve yaklaşık 3 dakika içerisinden yeniden bağlanıyor. İlk önce sorun olmadığı istersem ücretiyle ekip gönderilebileceği söylendi, tamam dedim benden kaynaklı olmadığını bildiğim için. Geldi arkadaş sağlayıcı sorunu dedi. İlk olarak 09.05.2023e kadar çözüleceğinin iletildiği söylendi. Bugün ise 12.05.2023e uzadığını ilettiler. Standart dümdüz cevabınızı yapıştırmayın. Biliyorum yerel sağlayıcı kaynaklı sizin sorununuz değil. Ancak biz hizmeti sizden alıyoruz. Çözüm üretin. Forumlarınıza baktığımda aylarca süren genel arızalar olduğunu gördüm. Standart cevabı yapıştırmadan önce çözüm üretin. Yorulmayın hatta onu da ben yazarım.

"Selamlar @atakanadil , yerel sağlayıcı kaynaklı bir arıza yaşıyorsunuz. Yerel sağlayıcı altyapısı üzerinden hizmet aldığınız ve bu arızalara müdahale yetkisi yerel sağlayıcıda olduğu için maalesef farklı bir işlem sağlayamıyoruz. Sürecin hızlanması adına ilgili ekiplere düzenli olarak bildirimde bulunduğumuzdan emin olabilirsiniz. Çalışmaların 12.05.2023 tarihinde tamamlanması planlanıyor.

Bu mesajı yazarken bile 2 kere bağlantım koptu.

Türk telekom müdürlüğüne gidip durumunu anlat. Bende TurkNet’te geçtikten 1-2 hafta sonra TT tarafından devre numaramın iptali nedeniyle neredeyse 1 ay internetsiz kaldım. TurkNet TT ekiplerinin oyalamasıyla çözemedi. TT ekipleri hep tarihi ileri atıp duruyordu. Artık sıkıldım TT müdürlüğüne gittim orada sıra alınca görüştüğüm kişiler müşterimiz değilsiniz bakamıyoruz vs vs dedi. Çok ısrar ettim ve durumu tekrar anlattım. Mühendise yönlendirdiler. Mühendis iki dk sistemden inceledi. Kurulum bekliyor dedi. 1 aydır kimse gelmedi kuruluma diyince adam telefondan ekipleri aradı. TT müdürlüğünden daha çıktığım gibi eve ekipler gidip bağlamışlar.

1 Beğeni

Teşekkür ederim hocam ama ben zaten herhalde bir 5 yıldır Türknetteyim aynı adreste. TT aradım aynen dediğiniz gibi bize ne dediler… Dediğiniz yöntemi denemek lazım yine de.

1 Beğeni

Selamlar @atakanadil, şu anda hizmetinizin 14 saati aşkın süredir aktif olduğunu görüyorum. Probleminiz devam ediyor mu?

belirsiz zamanlarda uzun süreli kalabiliyor ama bakarsanız az önce tekrar gitti :slight_smile:

Evet, kopmanızı görüntüledim. Şu şekilde özetleyeyim; yerel sağlayıcı bölgenizde ya da hizmetinizi etkileyebilecek alanlarda çalışma yürüttüğünde bağlantı sorunları yaşamanız olağandır. Çözüm sürecinin sürekli olarak ertelenmesinin üzücü olduğunu biliyorum. Arızanın boyutu ve çalışmanın seyri nedeniyle bu süreçler değişebiliyor. Destek kaydınız üzerinden ekiplerin öncelik ilettiğini görüyorum. Kalıcı ve hızlı bir çözüm adına gereken hassasiyetin gösterildiğinden emin olabilirsiniz.

1 Beğeni

O konuda maalesef hiç emin değilim. 14.05’e tekrar uzatıldı. Yani TT’nin seçim günü sorunumu çözeceğine inanmamı mı bekliyorsunuz? Ya da siz buna inandınız mı gerçekten?

Hocam maalesef yerel alt yapı sağlayıcıdan başka kimse müdahale edemiyor. İster A firması olsun ister B firması bütün hepsi tt ye arızayı bildiriyor tt yapıyor.

Bu müşterinin sorunu olmamalı. Seçim gününe gün vermiş adamlar, buna kim inanır yahu?

Türkiye de maalesef işini doğru düzgün yapan yok. ben size olanı söyledim.

TurkNet maceram bugün bitiyor. Gigafiber gelirse belki yeniden görüşürüz.