10 lu ip problemi ! Yardım edin lütfen

Arkadaşlar bu 10 lu ip problemi nedir ? Evimde 2 adet modem var ikisinede ayrı ayrı doğru şekilde kurulum yaptım ama sürekli 10 la başlayan hatalı ip adresi veriyor bana 14 saattir internetim yok yardımcı olun lütfen bu tür sorunlar sürekli olurmu?

Bu arada HARD RESET Atıp denedim kurulumları yinede aynı

kullanıcı adı veya şifreni yalnış girince oluyor genelde o durum.

Kullanıcı adı ve şifrem doğru hatta müşteri hizmetlerinden aldım teyit ettim daha sonrada hızlı kurulum yaptıktan sonra tekrar wan ayarlarindan dsl baktığımda da doğru ama yinede sürekli 10 lu ip adresi veriyor çok can sıkıcı bir durum gerçekten

1 Beğeni

@EFG Enes reis yardımcı olacaktır sana :point_up:

İnşallah bekliyorum :+1:dostum sağolasın ama bana kalırsa tabi bu benim şahsi düşüncem yanlış ta olabilir yaşadığım sorun TurkNet kaynaklı değil telekomun TurkNet müşterilerini bezdirmek amaçlı yaptığı bir düzenek daha interneti bağlatalı 10 gün oldu bismillah :slightly_smiling_face:

1 Beğeni

Merhaba @tufantastemir, öncelikle karşılaşmış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. 10’lu Ip modem kurulumunuzu yanlış yapmanızdan dolayı alıyorsunuz.

1 Beğeni

Bu sorununuz ile ilgili bize hızlıca bir destek kaydı oluşturun. Aynı zamanda modem kurulumunuzu doğru yapabilmek için internetten destek alın, videoları izleyerek ilerleyebilirsiniz.

1 Beğeni

Aynı sorunu ben de yaşıyorum . Dün geçiş yaptım
modem kurulumunun doğru olduğunu düşünüyorum. Manuel olarak bağlantıyı menüden kesip tekrar bağlayınca modem 100 lu ip alıyor ve internete erişim saglayabiliyorum. 10 lu ip alınca sadece turknetin kendi web sitesine giriyor. İlk günden bu sorunu yaşamak üzücü bir durum.

Merhaba destek kaydını oluşturdum dün kendimde bilgisayarcıyım daha önce onlarca modem kurdum kurulumda veya bilgilerde herhangi bir hata yok hatta aradılar beraberde kurduk ama problemim hala devam ediyor cevabınız için teşekkür ederim yardımlarınızı bekliyorum

1 Beğeni

kullanıcını adını silin bence.

Bana özel mesaj üzerinden müşteri numaranızı iletir misiniz? Ben arka planda gerekli kontrollerimi arkadaşlarımla birlikte yapıp size yardımcı olmaya çalışayım.

Özel mesaj atmaya yetkim yok herhalde bulamadım direk buradan yazayım modem kullanıcı adı ve şifrem farklı zaten 2640862 çok teşekkür ederim

Aldım müşteri numaranızı… Ben arkadaşlarıma konuyu iletip size elimden geldiği kadarıyla yardımcı olmaya çalışacağım.

1 Beğeni

Çok teşekkür ederim desteklerinizi bekliyorum :slightly_smiling_face:

Anlayışınız için ben size teşekkür ediyorum :pray:

1 Beğeni

buna benzer bir sorunda ben yasıyorum önceleri 31 ile baslayan ip kullanılıyordu dün gece dikkatimi çekti teknik bilgilerde 100 ile baslayan ip görünüyor bazı sitelerde sorun yaşıyorum bir iki sene öncede aynı sorun olmus 31ile baslayan ip verilmişti sitelere giriş olmaya baslamıstı çağrı açtık bakalım

1 Beğeni

Bende şimdi DH forumdaki destek ile iletişime geçtim eğer sorununuz çözülür ise bana da yardımcı olur musunuz? 10 lu ip alınca sadece turknetin kendi web sitesi açılıyor. Bağlantıyı menüden manuel kesip tekrar bağlıyorum 100 lu ip alınca herşey normale dönüyor ama internete erişim için her seferinde bunu tekrarlamam gerekiyor.

1 Beğeni

Tabiki sorunum çözülünce sizede mesaj atarım nasıl adımları takip ettiğimi ama bence Telekom kaynaklı bir durum portlarla alakalı olabilir diye tahmin ediyorum . Muhtemelen çözülecek sizide bilgilendiririm

1 Beğeni

Dostum ben şuan arizayla ilgilendikleri için deneyemiyorum ama sen bi deneyip benide bilgilendirebilirmisin
Online işlemlerden güvenli internet e girip oradan aile profilini seçip kaydedip 5 10 dakika sonra modemi resetleyip tekrar kurmayı deneyebilirsin çözülebilir belki . Ben çoktan denicemde şuan müdahale ettikleri için yapmıyorum

1 Beğeni