10 ile Başlayan IP sorunu ve İnternete Bağlanamamam

Aşırı sinirlenmiş haldeyim çünkü bu ay 3. kez bu durum başıma geliyor. Modeme her 10 ile başlayan IP atandığında internete hiç bir şekilde bağlanamıyorum ve bıkmış vaziyetteyim. Modemi defalarca kez yeniden başlatıp, yeniden kurulum yapmama rağmen hiç bir şekilde bu IP adresi aralığından çıkamıyorum. 4-5 gün önce Statik IP satın aldım, ardından iptal edip bu 10 ile başlayan IP aralığından kendimi kurtardım. Ancak şimdi yine aynı durumu yaşıyorum ve Statik IP almamda mümkün değil.

Benim işim internetle ve işlerim yarım kalıyor, mobil veri kullanmak zorunda kalıyorum ve oraya da deli gibi fatura ödemek zorunda kaldım. Sorunumu artık çözün! Müşteri hizmetlerine başvurmama karşın hiç bir aksiyon alınmıyor. BIktım artık!

Modem kurulumunda kullanıcı adı ve şifrenizi doğru girdiğinizden emin olunuz.Kullanıcı adı ve şifre yanlış girildiğinde 10 lu Ip gelebiliyor.

Merhaba, öncelikle öneriniz için teşekkürler ancak defalarca kez kontrol ettim yorumunuzdan sonra ve sorun bu değil. Kullanıcı adım ve şifrem doğru. Zaten durduk yere 10’lu IP’ye geçiş yapıyor, ben herhangi bir ayarı değiştirmiyorum. Benim tarafımda hiç bir hata yok, çünkü olsaydı bundan önceki sorunda Statik IP’ye geçiş yapıp, ardından iptal ettiğimde sorunum düzelmezdi.

Tekrar kontrol edebilir misiniz ?

2 Beğeni

Merhaba, kullanıcı adı ayarlarım hala aynı halde ancak şu anda IP değişmiş ve internete bağlanabiliyorum. Sanırım siz bir müdahalede bulundunuz, teşekkür ederim.

Rica ederim, keyifli kullanımlar…

1 Beğeni