10 gündür süren arıza

Merhaba. 5 gün önce gelen mail "1810882 aboneliğinize ait, 59806527 numaralı destek kaydınızın son durumu ile ilgili temsilcimizden yeni bir mesajınız var :

Merhaba, bağlantınızı kontrol ettik ve yaşadığınız arızanın düzeltilmesi için Türk Telekom saha ekiplerine 2023010400102895421 numaralı arıza iş emrini ilettik. Saha ekipleri bölgenizdeki santralden daireye kadar olan bağlantıları kontrol edecek ve çözüm için destek olacaktır. Bu kontrollerin tamamlanması ortalama 36 saat sürmektedir. Çalışma sonrasında yaşadığınız sorunun düzelip düzelmediğine dair teyit amaçlı size dönüş yapacağız. ."

10 gündür İnternet arızalı. Günde 1 2 saat İnternete erişimimiz oluyor. 10 gündür hiçbir ekip gelmedi hiçkimse ilgilenmedi. TurkNet kalitesine yakışmayan bir müşteriye yaklaşım bu. Lütfen ilgilenin

Selamlar @Riza3ff, sizi tekrar burada görmek güzel :raised_hand: Yerel sağlayıcı kaynaklı altyapı arızaları & çalışmaları planlanandan uzun sürebiliyor. Bölgenizdeki arıza süreci tamamlandı. Hizmetinizin uygun hızda ve belirli süredir aktif olduğunu görüyorum. Keyifli kullanımlar :handshake:

1 Beğeni