10 gündür internetsiz yaşıyorum

25.01.2020 gününden bugüne kadar internetim yok. Sebebi olarak Bölgenizde kentsel dönüşüm dolayısıyla bina yıkımı sırasında kablolarımız koptuğu için gerekli ruhsat işlemlerini başlattık diye bir mesaj geldi. Ruhsat işlemi kaç gün sürer kaç gün daha beklemem gerekir kimseden ses soluk yok. Benim zaten düzenli kullandığım internet vardı ama adsldi. Fiber hızında alabilmek adına size geçtim. 20 günlük kullanımın faturasını kesmesini biliyorsunuz ama mağduriyeti gidermek adına tek bir girişiminiz bile yok. Günde 3 4 kere arıyorum sizleri ve artık bıktım bu durumdan. Kesin bişeyler söylenmeyecekse kapatmak istiyorum. Yardımcı olunuz teşekkürler.

Ruhsat işlemleri hakkında bilgisi olan yok mudur acaba?

Online işlem merkezi üzerinden açtığınız destek kaydına verilen cevabı otomatik çeviriyi kapatıp tekrar paylaşır mısınız?

İlk olarak kentsel dönüşüm dolayısıyla kablolar hasar görmüş dendi, sonra düzeldiği söylendi. Sonra internetim tekrar gitti bu sefer binada bulunan kutuya gelen kablo binadan 3. şahıslar tarafından koparılmıştır dedi. Bu düzeldi mi bilmiyorum. Sonradan kentsel dönüşüm kapsamında bina yıkımı sırasında kablolar kopmuş dedi. Ruhsat işlemleri başladı deniyor ama bu 28.01.2021 tarihinde atılmış.

1 Beğeni

Eğer telekoma iş emri verildi ise kablo ekibine bildirilmiştir. Ama kablo arızaları bazen kısa sürede giderilemiyor. kaydınızın içinde 202101 ile başlayan numara var mı?

Tahmini ne kadar sürer zaten 2 haftadır sürekli fiber destek ekibini aramamdaki sebep bu. Bahsettiğiniz bir numara yok. 29.01.2021 de saha ekiplerimiz adresinize gelerek müdahale sağlayacaktır dedi ama gelen giden olmadı.

1 Beğeni

Ben iletmeye çalışayım sizde sabah twitter üzerinden TurkNet Destek hesabının günaydın twitine yanıt olarak destek kaydı numaranızı iletip bilgi almak istediğinizi yazın.

Tamamdır teşekkür ederim saolun zaten şuan tek istediğim bilgi çünkü türknetten inanılmaz memnunum sadece bu yüzden kapatmak istemiyorum. Yardımınız için teşekkürler tekrardan :slight_smile:

1 Beğeni

Merhabalar, öncelikle karşılaşmış olduğunuz bu durum nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim :frowning: Çok kötü bir durum… Biliyorsunuz kablo onarımları vs gibi genel çalışmalara sadece yerel operatör tarafının izni var. Onlar müdahale ederek sorunu çözüme ulaştırmaya çalışıyorlar. Keşke bizim müdahale şansımız olsa biz de kullanıcılarımıza yardımcı olabilsek :frowning: İsterseniz siz yine de bana müşteri numaranızı özel mesaj üzerinden yazın. Ben kontrol edeyim. Size bilgi verip yardımcı olmaya çalışayım.

1 Beğeni

Dönüş yaptım ama mesajım geldi mi size acaba?

Mesajınız geldi. İlgileniyorum. Bilginiz olsun.

1 Beğeni