10 gün oldu int yok

10 gündür internetim yok dsl sabitlenmiyor. Muhattab bulamıyorum müşteri hizmetleri denen bir olay yok bıktım yeminle lanet ettim aldığım güne. 10 gün ne demek ya cepte İnternet kalmadı. Sorunuma bian önce çözüm istiyorum. Kablolar sağlam. Destek no : 38042673

Online işlem merkezi üzerinden teknik bilgiler kısmının ekran görüntüsünü paylaşır mısınız mümkünse

Ayrıca açtığınız destek kaydına cevap verilmedi mi?

Cevap değil saha ekiplerine söyledik bakacaklar gelecekler VS gibi şeyler

Kaydınızın içinde 202011 numarası ile başlayan iş emri varsa kontrol için Telekom saha ekiplerine bildirilmiştir. İş emri yoksa not olarak talep edin. Size verilen numarayı Telekom arıza sorgulama sayfası üzerinden takip edebilirsiniz.

Yok öyle Bi numara iletilmemiş bile dün gelip komşum için bakti Telekom söyledim. Abi bize Bi arıza kaydı düşmedi dedi…

Tamam not olarak siz talep edin iş emri numarasını