10.255 sorunu

Merhabalar
Modem kullanıcı bilgileriniz ve bağlantı adresiniz birbirleri ile eşleşmediği için internet bağlantısı sağlayamıyorsunuz
Diye hata alıyorum bende
Biliyorum bu sorun çözüldü diye forumda gördüm ama sonuç olumsuz
Vdsl kullanıyorum
Defalarca reset attım. Kullanıcı adını tekrar tekrar girdim
Arıza kayıdı oluşturdum kaç kere
sonuç hep olumsuz
Yardımcı olabilecekmisiniz
Şimdiden teşekkürler

Kullanıcı adını 123456adsl@turk.net örneğinde ki gibi yazdığınızdan emin olun. Ve kullanıcı adı kontrolü sonrası online işlem merkezi üzerinden bağlantı yenileme yapın. Bunları kontrol ettiniz ise ve sorun yok ise açtığınız destek kaydına gelecek cevabı bekleyin.

Merhabalar
Defalarca kontrol ettim. Tekrar tekrar denedim
Farklı modem ile denedim
Kullanıcı adımı tekrardan istedim belki değişti diye. Değişmemişti. Tekrar tekrar denedim
Sonuç hep olumsuz

Günaydın sorununuz teknik birim tarafından çözülmüştür kontrol edip bilgi verir misiniz ?

Evet hakan bey doğrudur
Port değişmiş olabilirmi

Hayır herhangi bir değişim olmamıştır.

İyi kullanımlar dileriz :mask: Olur da yine sorun yaşarsanız bize buradan ulaşın lütfen.