teknik destek gelmedi sorunum hala aynı ayın 7 sinde 35 mb hız alıyordum ayın 11 in de 7mb - 1 mb alıyorum ve hiç bi şekilde gelen giden olmadı nasıl çözülcek Destek kayıtlarınada kopyala yapıştır cevaplar kaç 48 saat oldu
Hat değerlerinizi atar mısınız?
Modemden atar mısınız ?
birşey daha sorucam sorabilirmiyim ? böyle bir bildirim geldi online işlemlerden nedir bu tam olarak bir şey anlayamadım
İnternet sekmesine gelip orayı atın.
dediğiniz gibi attım birden boyle oldu ve sürekli kopmalar oluyor anlayamadım nedenini destek kaydımda var
Modem zayıflama oranını göstermediği için bir şey diyemem destek kayıtlarınızda hat değerlerine benzer bir şey varsa paylaşır mısınız ?
Bu hızı alıyordum başta
Hat değerleride burada pek içi açıcı gözükmüyor modeminizi ankastreye bağlayarak ölçüm yapabilirsiniz sorunun sizde olup olmadığını tespit etmek için.
bina girişindekinimi diyorsunuz
Evet bina girişindeki ankastre
bide birşşey sorucam yukarıda attığım destek kaydı ma gelen mesajla ilgili nedemek istiyor onu söyleyebilirmisiniz
Turk Telekom tarafına iş emri açılmış arıza tespiti yapılması için.
anladım teşekkürler faket aşağısı karman çorman elektirikçiyim ama gelen görevlliler ankastreye çakmak yerine kesip birbirine bağladıkları için anlaşılmıyor malesef