1 günü geçti internet yok

Dün öğleden beri internet yok müşteri hizmetlerini aradım arıza kaydı oluşturdu fakat hala tarafıma bi geri dönüş sağlanmadı internetten halletmem gereken işlerim var. Gigafiber kullanıcısıyım yardımcı olur musunuz?

Selamlar @Jeslow, sizi tekrar forumda görmek güzel :raised_back_of_hand: Forum profilinize müşteri numarası tanımlı değil. Ekledikten sonra bilgi verirseniz yardımcı olmak isterim :handshake:

İnternet abimin üzerine müşteri numarası 2794229 şimdiden teşekkürler

İlgilenen olacak mı acaba hala internet yok 3. Gün bugün artık

Tekrar selamlar, 59020166 numaralı kayda istinaden ekipler adresinizi en kısa sürede ziyaret edecek :raised_back_of_hand:

Halâ gelen giden yok pazartesi oluşturdum kaydı 48 saat içinde ekipler gelecek denildi. Bugün 4. gün ne ilgilenen var ne başka bir şey. İşlerim güçlerim var internet ile halletmem gereken

1 Beğeni

Tekrar selamlar, arızanız ile alakalı arka plandaki incelemeler tamamlandı. Fiziksel müdahale gerekiyor. Müdahale için ekip yönlendirildi :raised_back_of_hand:

Ne ekipmiş arkadaş 5 gün geçti gelemedi. İnternete bir şey olmasın diye dua eder duruma geldik artık. Her internet arızasında böyle bekleyeceksek biz yanmışız valla

2 Beğeni

Artık 6. günde bi ekip geldi yukarı çıkma zahmetine bile girmeden aşağıdaki kutunun arızalı olduğunu yapılacak bir şey olmadığını ekibe bildireceğini ve kutunun değişmesi gerektiğini söyledi. Apartmanda tek kullanan ben değilim diğerlerinde bi sorun sıkıntı yok. Kutu arızalı olsa herkeste sıkıntı olması gerekmiyor mu? Madem böyle bir şey olacaktı niye 6 günde geliyor adam 5 dakika geldi baktı gitti yani. Valla iptal etttireceğim ya ne ciddiyetsiz firma. Yarın pazar zaten. Kim bilir ekipler ne zaman gelecek de kutuyu değiştirecek. Yazık valla çok yazık

1 Beğeni

Tekrar selamlar @Jeslow, adresinize ulaşan ekipler sorunun altyapıdan kaynaklandığını tespit etti. Bununla beraber süreciniz altyapı ekiplerine devredildi. Süreciniz bu ekip tarafından öncelikli olarak ele alınacak :handshake:

1 Beğeni

Bugün tam bir hafta oldu. Madem altyapıda sorun var apartmanda diğer kullanan iki kişide niye sorun yok. Belki bizim port da sıkıntı var. Öyleyse de gelen ekip boş olan porta aktarsaydı bizim kabloyu. Bi sorun çözeceksiniz 1 hafta oldu ya hala ekip gelecek diyorsunuz. Oyalamayı bırakıp iş yapsanız çözülmüştü şimdiye kadar.

Gelen ekip port değişikliği işlemini yapamaz :flushed: umarım kısa sürede çözülür :pray:

2 Beğeni

Bugün yine bir ekip geldi az önce onlar da sorunu çözemediler. Hani altyapı ekibi gelecekti ya normal kurulum ekibi yollamışsınız. Dalga mı geçiyorsunuz?. Sorunun altyapıdan olduğu kaç defa belirtildi zaten biz de altyapı ekibi gelecek diye bekliyoruz ya. Aşağıdaki kutudan sinyal yüksek geliyormuş bunu zaten defalarca dinledik. Kordinesiz bi çalışma var anladığım kadarı ile kimsenin birbirinden haberi yok. Hala mağduruz 1 haftayı geçti internet yok. Bu hafta da çözülmezse artık iptal ettirip yeni internet bağlatacağım yapacak bir şey yok.

Tekrar selamlar @Jeslow, ONT cihazınız ile alakalı bir durum yaşanıyor. Ekipler bu konuya da müdahale edecek.

Benim internet bugün geldi. Ancak internet hızım çok düşük şu an yoğun bir saatte değil
türknet

Selamlar, hat değerleriniz normalleşti mi?

1 Beğeni

Maalesef hala düşük. Bekledim güncelleme vardır falan uzun zamandır yapılmıyor ondan kaynaklıdır diye fakat sorun düzelmedi. Bazen 25 30 mbitlere çıkıyor üstünü göremedim henüz

Kaydınızı manuel olarak kapattığınız görüyorum. Lütfen yeni bir kayıt oluşturup 15 dakika ara ile gerçekleştireceğiniz 3 kablolu testi kaydınız üzerinden paylaşır mısınız? Ben de sürecin hızlı ilerlemesi adına konuyu ekiplere ileteceğim :handshake:

Tamamdır oluşturuyorum şimdi teşekkür ederim.

Gigafiber ile uçuyoruz :smiley: :rocket:

1 Beğeni