1 aylık Jahrein kodu uygulanmadi

Selamlar
2510630 nolu aboneyim.
09.01.2022 pazar günü hattının aktivasyonu yapıldı.
Aynı gün statik ip talebinde bulundum.
Tam hatırlamakta beraber yaklaşık 70 kuruşluk statik ip nin vergisi 09.01.2022 tarihinde faturalandirildi.
Dün ise 100.30 TL lik yeni bir fatura geldi ve ödedim.
Turktelekom cayma bedeli için sisteme dün faturamı yükledim ve bugün tarafıma telefon ile ulaşılarak 240 TL lik indirimin önümüzdeki 6 ay boyunca yansitilacagi belirtildi. Online işlemlerde de aynı durumu gördüm.
Abonelik işlemleri sirasinda Jahrein kodu ile 1 aylık kullanımın ucretlendirilmeyecegi tarafıma bildirilmisti.
Jahrein kodu konusu mu iptal edildi?
Yoksa 1 aylık ücretsiz kullanım 240 TL bin içine mi eklendi?
Şimdi benim odedigim ilk ayın

önümüzdeki ay fatura ödemeyeceksiniz. ilk ay uygulanmıyor bir aylık ücretsiz kampanyası.

1 Beğeni

1 ay ücretsiz kullan kaç muhabbeti için sanırım.
Teşekkürler

tam ne düşünülerek yapıldı bilmiyorum ama haklılık payınız var :slight_smile:

240 liralık indiriminizin ücretsiz kullandığınız aydaki taksiti de ertesi aya indirim olarak eklenir diye düşünüyorum.

Önümüzdeki ayı bekleyelim ve görelim. 700 TL cayma bedeli ödedim TurkNet e geçmek için

sevindim kurtulmanıza ama çokmuş biraz :frowning:

umarım sorunsuz kullanırsınız ve değer ödediğiniz paraya.

Sadece bu fatura mı çıktı? Aktivasyon sonrası ilk faturanızı son ödeme tarihinden önce ödediniz ise bir sonraki ay fatura gelmemesi gerekirdi :man_shrugging:

79 kuruşluk fatura kesilmişti fakat online işlemlerde ödenmemiş fatura borcunuz bulunmamaktadır diyordu. Ayrıca online bankacılık ile de ödeme yapacağım fatura görünmüyordu.
Fakat OİM de faturalarım kısmına girdiğimde 79 kuruşluk faturam görünüyordu. Dolayısı ile ödeme yapamadım herhangi bir şekilde.
Biliyorsunuz belli bir miktarın altındaki ücretlendirmeler sonraki aya devredilir. Zaten 79 kuruşluk faturayı ödeyebilmek için banka fatura tutarından daha fazla işlem bedeli alıyor

Anladım. O Zaman bu sizin ilk faturanız olacak. Ama siz yine de TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinden fatura adımından bir kayıt oluşturup teyit edin durumu.

Destek kaydı bıraktım.
Fakat orada da bir problem var fatura ile ilgili seçeneklerden biri internet arıza (dsl ısığım yanmıyor) şeklinde bir destek kaydı bırakmaya çalışıyor. İlgililere duyurulur

2 Beğeni

Teşekkürler ilettik hemen. Siz kaydınızı o şekilde açın yine ilgili yönlendirmeyi kaydınıza bakan temsilci yapacaktır.

Faturalandırma kullandığımız ay değil kullanacağımız ayın faturası olduğu için ilk faturada sadece statik ip nin vergisi kesilmiş. OİM deki arkadaşlar bu şekilde bilgi verdiler

1 Beğeni

Orada bir hata yapmışlar sanki ama olsun. Arkadaşını getir kodu işlendi ise sıkıntı yok. tekrar aramıza hoşgeldiniz der mutlu günler dilerim :hugs: