Merhaba,
Abone No: 2327298
02.08.2024 tarihinden beri internet bağlantımda yaşadığım sorunlarla uğraşıyorum. Sorunu çözmek için bir dizi adım attım, fakat maalesef halen çözüme ulaşabilmiş değilim. Yaşadığım süreci kısaca özetlemek istiyorum:
- İlk olarak teknik ekip geldi ve modemimin arızalı olabileceği söylendi. Bunun üzerine modemi değiştirdim.
- Daha sonra teknik ekip tekrar geldi ve ana porttan bazı ayarlamalar yaptıklarını söylediler, fakat sorun çözülmedi.
- Bir sonraki adımda bina içi kablolamada sorun olabileceği belirtildi. Elektrikçi çağırdım ve tüm binanın iç hatları kontrol edildi, fakat herhangi bir sorun olmadığı söylendi. Kablolarımızın sapasağlam olduğu belirtildi.
- TurkNet’in önerisi üzerine 600 TL karşılığında bir ekip gönderildi ve bina içi hatlar yeniden kontrol edildi. Gelen ekip de iç hatlarda herhangi bir sorun olmadığını teyit etti.
Ancak, 04.09.2024 tarihinde aynı sorunum devam etmektedir. Canlı desteğe sorunun devam ettiğini bildirdim. Canlı destek ekibi beni aradığını fakat ulaşamadığını belirterek saha ekibi yönlendireceklerini söyledi. Telefonumda herhangi bir arama bildirimi görmediğimi belirtmeme rağmen, yapılan aramada ulaşılamadığı bilgisi mevcut olduğu ve bu nedenle aramanın telefonuma düşmemiş olabileceği cevabını aldım.
Açıkçası saha ekiplerinin yapabileceği bir şey kaldığını düşünmüyorum. Ekip arkadaşlarıyla neredeyse her hafta görüşür hale geldik ve sorunu gidermek için ellerinden geleni yaptılar, fakat sorunum hâlâ çözülmedi. Bu süreçte gerçekten çok yoruldum ve mağduriyetimin bir an önce giderilmesi için yetkililerden yardım bekliyorum.
Lütfen birisi artık bana yardımcı olsun, çok zor durumdayım.
Teşekkürler.