1 Aydır İnternetim Yok

Tahmini bir ay öncesinde bir sabah uyandığımda internetimin olmadığını farkettim, 1 gün bekledim bir sıkıntı vardır diye. Ama hala gelmeyince destek kaydı oluşturdum türk telekom saha ekipleri kontrollerini yaptı ve bina girişindeki ankastreye kadar bir şey olmadığını söyledi. Eve kadar olan cat6 23awg hattımı kendim kontrol ettim, hatta o güne kadar sapasağlam olan montajı bozup kablonun her iki ucunda cat6 içindeki farklı kablolarla da montajını tekrarladım. Ama sorunum hala devam etmektedir.

Merhaba, Hattınızı farklı yere bağlamış olabilirler mi ? Destek kayıt numarası alabilir miyim.

Selamlar @Unknownn, foruma hoş geldiniz :raised_hand: Devre numaranız üzerinden kontrol sağladığımda aktif bir destek kaydınızın olmadığını görüyorum. Online İşlemler - TurkNet & 0 850 288 80 80 üzerinden destek kaydı oluşturup kayıt numaranızı buradan paylaşmanızı rica ediyorum. Devamında gereken atımlar atılır :handshake:

56265283 destek kaydım

Kayıt oluşturduğunuz için teşekkürler. Ben de sürecinizi özel olarak takip ediyorum :raised_hand:

Bekliyorum hala.

Konu saha ekiplerine iletildi :raising_hand_man:

Türk telekom saha ekipleri geldi tekrar bir sorun olmadığını aktardı ve ankastre kutusundan daireme kadar hattı yenilediler. Mevcut modemimi takıp sıfırdan kurulum yaptım yine internet yok. Bugün yeni aldığım modem ile deneyeceğim bakalım.