1 aydır düzelmeyen internet kopması

Merhaba. Yaklaşık 1 aydır internette kopmalar yaşıyorum. Özellikle upload ya da download yaparken hemen düşüyor. Modemi yeniden başlatana kadar kendine gelmiyor internet.
Modemim TP-Link Archer VR300 v2




O gün hiç güncelleme yapmışmıydın.
Crc yediğin için hattın kopuyor.

1-2 ay önce güncelleme gelmişti onu yapmıştım tek. Eski sürümü tekrar kurdum ama yine değişen bir şey olmuyor. Ne yapmam lazım nasıl düzelir?

İkidir türktelekom ekiplerine yönlendirildi deniliyor sonra sorun yok ya da sorun çözüldü denilip başından savıyorlar.

Merhaba, Tp link vr300 v2 modeli bu sorunu yapıyor olabilir. Başka bir modem ile deneme yapabilir misin. Isıdan dolayıda yapabilir.

Selamlar @bekirakdmr, santralden ankastre kutusuna kadar inceleme sağlandığını ve bu alanlarda problem olmadığını görüyorum. Buradan sonraki alanlar kullanıcı sorumluluğundadır. Bakır kablolarınız oksitlenmiş ya da modeminiz yazılımsal ya da donanımsal olarak sorun yaratıyor olabilir. İç tesisatınızın kontrolü için dilerseniz ücretli yerinde destek hizmeti alabilirsiniz. Bunun için destek kaydınızın içerisine ücretli yerinde destek almak istiyorum yazmanız yeterli olacak. Modemin firmware güncellemesi varsa yapabilir, modem üretici firma ile görüşebilir veya farklı bir modem ile bağlantınızı test edebilirsiniz.

başka modemle denediğimde sorun olmuyor fakat bu modemde de sorun yok servise gönderdim onlar da sorun olmadığını söyledi.

Farklı bir modem ile denediğinizde sorun olmuyor ise maalesef problem modemde. Teknik servisin böyle bir dönüş yapması durumu değiştirmiyor. Mümkünse iade süreci işletip yeni bir modem temin edebilirsiniz.

Modemi başka türktelekom kullanan arkadaşımın evinde denedik 3 gün boyunca herhangi bir sorun olmadı.

merhaba. ben mahalle kenarında oturuyorum evimiz müstakil. telefon kutusundan eve kablo çekiliyor dolayısıyla türktelekom ekibinin gelip telefon kutusuna da bakmaları lazım fakat gelen giden olmadı tüm gün evdeydim. ya türktelekom ekibi bizi başından savıyor ya da TurkNet ekibi. port değişikliği istedim tamam dediler onu da yapmadılar. ücretli ekip çağırsam sorunun benden kaynaklı olmadığı anlaşılırsa yine de ücret alırlar mı benden?

Hayır, iç tesisatınızda sorun yok ise ücret temin edilmez. Fakat iç tesisatınıza onayınızla birlikte sorun tespit edilen noktalara (modem ve kabloların değişimi vs) müdahale edilir ise ücret tahsil edilir. Bu ücret faturanıza yansıtılır. 300 TL

Merhaba. Sorun ne modemimden ne de iç tesisattan kaynaklıymış. Kopma olmadan internet kullanabilmemiz için en az 10 db snr margin olması lazımmış. Benim snr margin değerim de 8-9 arası gidip geliyordu bu yüzden de yoğun kullanımlarda veya sıcak havanın etkisinden dolayı ısınan santral yüzünden kopma oluyormuş. Hızımı 40 megabite düşürdüler sorun çözüldü. Bir sonraki sefere böyle sorun yaşayan müşterilerinize sorun sizden demeden önce bunları göz önünde bulundurun lütfen! Sizin yüzünüzden 2 defa iç tesisatı yenilettim ve az kalsın yeni modeme para harcayacaktım.