- Soru;
Evet ilk kurulumda hizmeti aldım.
2.Soru;
17 mbpsdi, gelen kurulumcu arkadaş onay süreci ardından 30lara çıkar dedi. Başvuru yaparken de 45 mbps alabileceğim tahmini veriyordu.
3.Soru;
Hat değerleri noise margin olarak,
noise margin downstream: 8.0 dB
output power upstream: 8.8 dbm
noise margin upstream: 9.2 dB
output power downstream: 14.0 dbm
attenuation upstream: 3.1 dB şeklindeydi ilk kurulumda kontrol ettiğim.
4.Soru;
1 ay boyunca destek kaydına sürekli olarak TT ye aktarılma işlemleri, bilgi verilecek işlemleri oldu. 1 ay boyunca sorunumu çözemediler.
5.Soru;
Port hatası bilgisini açtığım destek kaydı üzerinden cevap olarak verdiler. Veren ekip kimdir bilemiyorum arkada.
6.Soru;
Yerinde destek ekibinin önerisi son geldiğinde artık olmucak duruyor siz bence iptal edin bu hizmeti şeklinde yaklaşım sergiledi iyimser olarak. Öncesinde gelen kişiler 4 kişi yani, tt ye arıza kaydı açıp gittiler sinyal yok diye.
7.Soru;
Bugün cevap verildi, " Merhaba Ali Bey,
Saha ekipleriyle iletişim halindeyim en kısa sürede destek ağlayıp kurulumu tamamlayacaklardır.
İyi günler dilerim."
Daha sonrasında kurulum ekibi aradı az önce, ancak daha niye aradığını bilmiyor. İlk kez kurulum yapılacağını sandı. Durumu anlattım ve kurulum ekibini geri çevirdim. Bana hatta sinyal olduktan sonra gelin 6.kez eliniz boş dönmenize tahammülüm olmadığımı aktardım. Kendiside hak vererek bilgi aktaracağını söyledi.