1 Ay VS 1 Port Sorunsalı!

2243433 nolu aboneliğe ait, 45351706 destek kayıt numarasına istinaden yazıyorum. Belirtmiş olduğum kayıt numarası incelendiğinde, 1 ayda 1 portu aktifleştirip evime internet hizmeti sağlayamamınızdan +500 TL maddi zarara ve iş akış sürecimde aksaklıklara yol açılmıştır. Yaşanılan olumsuz süreçte, tarafıma sürekli oyalama, 5 kez saha ekibi yollama ve bunların sonucunda 5 haftanın ardından hala çözüm olmaması hizmet kalitenizi gözler önüne sermiştir.

Hizmet almadığım günlerin faturası kesilmiş, tarafıma +500 TL zarara uğratılmış olmasına karşılık bunların giderilmesini zararımın tedarik edilmesini talep etmekteyim.

Toplam geçen süre zarfı ve şuanda hali hazır geçen sürede etkilenmem devam etmekte olup, sorunumun en kısa sürede değil çok daha kısa sürede çözülmesini bir müşteri olarak en doğal hakkımı sizlerden talep etmekteyim. Tarafıma laf değil icraatla dönüş ve çözüm içerisinde bir dil dönülsün.

Bilgilerinize.

1 Beğeni

Kaydınızı forum üyeleri ve biz göremiyoruz. Yaşadığınız problem tam olarak nedir anlatabilir misiniz?

İlk kurulumdan sonra hız değerleri düşüktü. Bilgi almak için kayıt açtım. Açtığım kayıt sonrası hattım koptu, dsl gitti. 1 ay boyuncada gelmedi halada. Port hatalı kurulum yaptıklarını söyleid saha ekipleriniin. Bunu düzeltmeleri 1 ayı aşkındır tamamlanmadı. Çok mağdurum. Sizlerden yardım istemekteyim konu hakkında.

İlk kurulumda bağlantı sağlandı ve hizmeti kullandınız doğru mu anladım? Aldığınız hız neydi? Veya hat değerleri nasıldı? Destek kaydınıza ne cevap verildi. Port hatası bilgisini size hangi ekipler verdi? TurkNet yerinde destek ekibi önerisi yaptı mı size? Yerinde destek ekipleri geldi mi? Açtığınız destek kaydınıza en son hangi tarihte ne cevap verildi?

  1. Soru;
    Evet ilk kurulumda hizmeti aldım.
    2.Soru;
    17 mbpsdi, gelen kurulumcu arkadaş onay süreci ardından 30lara çıkar dedi. Başvuru yaparken de 45 mbps alabileceğim tahmini veriyordu.
    3.Soru;
    Hat değerleri noise margin olarak,
    noise margin downstream: 8.0 dB
    output power upstream: 8.8 dbm
    noise margin upstream: 9.2 dB
    output power downstream: 14.0 dbm
    attenuation upstream: 3.1 dB şeklindeydi ilk kurulumda kontrol ettiğim.
    4.Soru;
    1 ay boyunca destek kaydına sürekli olarak TT ye aktarılma işlemleri, bilgi verilecek işlemleri oldu. 1 ay boyunca sorunumu çözemediler.
    5.Soru;
    Port hatası bilgisini açtığım destek kaydı üzerinden cevap olarak verdiler. Veren ekip kimdir bilemiyorum arkada.
    6.Soru;
    Yerinde destek ekibinin önerisi son geldiğinde artık olmucak duruyor siz bence iptal edin bu hizmeti şeklinde yaklaşım sergiledi iyimser olarak. Öncesinde gelen kişiler 4 kişi yani, tt ye arıza kaydı açıp gittiler sinyal yok diye.
    7.Soru;
    Bugün cevap verildi, " Merhaba Ali Bey,

Saha ekipleriyle iletişim halindeyim en kısa sürede destek ağlayıp kurulumu tamamlayacaklardır.

İyi günler dilerim."
Daha sonrasında kurulum ekibi aradı az önce, ancak daha niye aradığını bilmiyor. İlk kez kurulum yapılacağını sandı. Durumu anlattım ve kurulum ekibini geri çevirdim. Bana hatta sinyal olduktan sonra gelin 6.kez eliniz boş dönmenize tahammülüm olmadığımı aktardım. Kendiside hak vererek bilgi aktaracağını söyledi.

1 Beğeni

Teşekkürler bilgilendirme için :+1:

Rica ederim. Sizler çözüme kavuşturun beni.

1 Beğeni