1,5 ay süren aktivasyon sorunu

24.11.2023 tarihinde evime internet bağlatmak için başvuruda bulundum. TurkNet saha ekipleri ancak 2 hafta sonrasında teşrif edebildiler ve hattımızda sinyal olmadığını, Türk Telekom’a bilgi verildiğini tamir için geleceklerini bildirdiler. Anlayışla karşılayıp beklemeye koyuldum. O tarihten bu yana 10 gün geçmesine rağmen her seferinde 36 saat içinde çözülecek şeklinde açıkça aklımızla alay eder gibi güya bilgi veriliyor. Aldığınız fahiş ücretler karşılığında sunduğunuz yetersiz hizmet ve altyapı desteği ile remote işler yaparak hayatını kazanan biz insanları zor duruma düşürüyorsunuz. Bu sorunun ivedilikle çözülmesini talep ediyorum.

Selamlar @Alihank, yerel sağlayıcı kaynaklı yaşanan gecikmeler ile alakalı ekiplerden öncelik ve hassasiyet talep ettik. Ben paylaştığınız geri bildirimleri de ilgili ekiplerle paylaştım. En kısa sürede inceleme ve işlem gerçekleştirilecek.