08.08.2020'den Beri İnternetim Yok

08.08.2020 den beri İnternetim yok. Bir arızanın bu kadar uzun sürmesi normal mi sizce? Yardımcı olur musunuz?

Devre Numarası 100089166

Destek Numarası 35525401

Merhaba, Destek talebinize yanıt olarak ne cevap geliyor? Bizle paylaşır mısınız?

1 Beğeni

22.09.2020 18:57

Telekom Sistem Mesajı

Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi

Arıza Bildirim Tarihi : 08-08-2020 15:55:17

İşlem Zamanı : 22-09-2020 18:06

Arıza ID : 2020091300076131626

İlgili Ekip : Teknik Saha Ekibi

Santral Ekip Açıklama : Teknik ekipler teyit amaçlı arıza kaydını TukNet’e aktardı. Kontrol ederek size bilgi vereceğiz.

Kapama Kodu: TT Kaynaklı Arıza Yok

Bu gelen en son mesaj. Tabii bu mesajdan önce 80-90 adet mesaj vardır. Genelde hep aynı mesajlar dönüp duruyor işte…

Bende 17 gün bekledim benzer şekilde.Bir sürü arıza emri açıldı hepsini sorun müşteri kaynaklıdır yazıp kapattılar. En son olarak bölge telekom müdürlüğüne gittim gerekli görüntüleri çıktı alarak. Orada bir bayan yardımcı oldu sağolsun,saha ekiplerini aradı aynı gün akşamı gelip 5 dakikada sorunu çözdü 17 gündür oyalayan ekip. Diyeceğim oki bölge telekom müdürlüğüne gidip bir konuşun isterseniz. Tabi sıkıntı iç tesisatınızda değilse.
TurkNet ekip göndermedi mi size iç tesisat kontrolü için ?

O ekipten şikayetçi oldunuz mu? Neden yapılmamış?

1 Beğeni

TurkNet iç tesisat kontrolü için bir arkadaş gönderdi. İç tesisat sağlam. TurkNet arızayı Telekom a aktardı. 2 gün içinde düzelir dedi. Ama Telekom ekibi gelmedi. Arıza yok diye TurkNet e atıyor.

Şikâyet etsemde bir şey olmayacağını bildiğim için ben artık sadece sorunum çözülsün diye uğraştım. Şikâyet etmek istiyorsanız,TurkNet e bağlı gelen taşeron firma çalışanına sordum bunları nereye şikayet etmek lazım diye , bana verdiği cevap cimer oldu. Orasını ciddiye alıyorlar dedi.

1 Beğeni

Aynı benim yaşadığım süreç. İç tesisatta sıkıntı yoksa sizde bölge telekom müdürlüğüne bir uğrayın derim belki hızlandırırlar.

Ama birde şöyle bir durum var. Ben hizmeti TurkNet ten alıyorum, faturayı bana TurkNet kesiyor. Sonuçta bu işi TurkNet in bir şekilde hallletmesi, sonuçlandırması gerekmez mi? Ben işin peşinde koşacaksam, ben uğraşacaksam bu durumda TurkNet ne iş yapmış oluyor? Ayrıca işten güçten vaktim yok ki…

1 Beğeni

Arıza çözüm süresi 3 gündür. Telekom teyit için tekrar TurkNet e iletti ise size kaydınız üzerinden dönüş yapılır. Kayıt üzerinden not girerek bilgi talep edebilirsiniz

Nerden bilgi talep edeceğim?

Aktif destek kaydınıza beni aramanızı talep ediyorum yazın. Ben bu şekilde yazdığımda beni aramışlardı.

1 Beğeni

Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorunun epeyce uzun bir süredir devam ettiğini görüyorum. Bu konuyu hemen ilgili ekiplerimizle aciliyetini belirtecek şekilde iletiyorum. Onlardan alacağım geri dönüş doğrultusunda size bilgi vereceğim. Zaten gün içerisinde sizi arayarak arkadaşlarım bilgi verirler. İletişimde kalalım.

Arkadaşlarım arayıp konu hakkında size detaylı bilgi vermişler. Bir gelişme olması durumunda tekrar sizinle iletişime geçeceklerdir.

1 Beğeni

Benzer bir durumdayım, 9 gün boyunca her gün numaramı bırakıp, durumla ilgili bilgilendirilmeyi talep etsem de ulaşan olmadı.

Merhaba, evet bugün konuştuk. Daha önceden de yine aynı şekilde bilgi paylaşımı yapmışlardı. Fakat uygulama, icraat yok. 3 yıldır kullanılan İnternet bir anda nasıl gider anlamıyorum.

Benim portumu başkası almış olabilir mi? Ben portumun olup olmadığını nasıl öğrenebilirim?

Extranet - İnternetsiz Ev Kalmasın linkinden altyapı sorguladığınızda port durumuna ilişkin de bilgi veriyor.