0.00bilmemkaç mbit net

Yaklaşık 2 saattir, hızım 1 mbit bile değil, genel arızaları kontrol ettim orada yok.
modemi defalarca kapatıp açmama rağmen Maalesef, düzelen birşey yok.
10.aylık faturayı peşin ödeyince Hiçbirşeyi umursamıyorsunuz. Nasılsa bu vatandaş keklik…
Müşteri hizmetleri bile dönüş yapmadı, yazık çok yazık…



Bu arada pcde kablo ile yaptığım testlerde 1 mbiti geçiyorum kılpayı…

İpv6 vardı bugüne kadar oda yok artık.

Şu sıralar TurkNet’ten mi kaynaklı bilmiyorum ama bende hız dalgalanmaları yaşıyorum. Örnek 100’ken birden bire 60’a düşüp tekrar 90 100 oluyor. Hem upload hem download. Ping desen sürekli dalgalı.

Merhaba, sorununuzu arka planda ilgili birime ilettim, gerekli kontroller sağlandıktan sonra bilgi vereceklerdir.

1 Beğeni

Selamlar @safak970, 56240945 numaralı destek kaydınız üzerinden yapılan inceleme ve işlem sonrasında 74 mbps hız ile buluştuğunuz belirtildi. Anlık bir sorun yaşamış olabilirsiniz. Probleminiz tekrar eder ise kayıt içerisindeki yönergeleri uygulayabilirsiniz :raised_hand:

4,5-5 saatlik kesintiye anlık diyorsanız, dahada başka bir şikayetim yok… Gece 12 ye doğru geldi net.

Öncelikle arızanız için geçmiş olsun. fakat 21:00 da arıza kaydı ne kadar sürede bir yanıt bekliyorsunuz anlamış değilim. Bu tür sorunlar herkeste yaşanıyor

Olur böyle şeyler diyelim, gelsin geçsin o zaman.

Siz niye bu kadar anlamaya çalıştınız ve illaki cevap verme ihtiyacı hissettiniz, bende onu çözemedim…
Belki ben anlık dedikleri ama 5 saat süren kesinti istemiyorum. Kesilince ben onları değil, onların bana mail, mesaj ile ulaşıp, şu zaman da çözülecek denmesi çokmu büyük bir hayal…

Teknoloji çağında, benim evime gelen netten, hızdan, upload ve download hızlarından haberiniz varken, siz arızayı-kesintiyi, görüp müdahale niye etmiyorsunuz, ama illa ki müşteri size destek kaydı açacak, takip edecek, hat bilgilerini atacak, 15 dakikada bir hız testi yapıp, size bildirecek. Bunu izleyecek bir sistem çok zor olmasa gerek.

Öncelikle ben çalışan değil bir kullanıcıyım. İnternet alabilmeniz için fiziksel bir bağlantı mevcut. yerel alt yapı sağlayıcısı bile kendi lokal kablo arızasını 10 günde onarmaktan aciz. Fiziksel bağlantıda bir sorun yaşandığı zaman Yerel alt yapı sağlayıcısını beklemek zorundayız hepimiz

İss sizin internetinizin olup olmadığını nereden bilecek Allah aşkına ? 1 Milyon müşterisi var bu firmanın. her müşterinin hattını fiziksel olarak tek tek kontrol mü edecek gülünç olmayın lütfen.

Daha dün Elektriklerim kesildi sabahın 6 sında işe gidene kadar ne duşumu alabildim ne telefonumu şarj edebildim. Günümüzde hayati öneme sahip elektrik bile istediği zaman gidebiliyor