Zyxel vmg8623 windows proxy hatası lütfen yardımcı olacak biri var mı

1 Beğeni

Selamlar @eloscan47, diğer cihazlarınızda bağlantı sorunları yaşıyor musunuz yoksa yalnızca bu cihazınızda mı problem mevcut?

Diğer cihazlarda da aynı sıkıntıyı yaşıyorum

Arka planda kontrol sağladığımda hızınızın uygun değerlerde buluştuğunu ve 2 günü aşkın süredir ağa bağlı olduğunuzu görüntülüyorum. Cihazlarınızdaki DNS ve Proxy ayarlarını sıfırlamayı deneyebilirsiniz. @moderators + @tnetwork

1 Beğeni

Merhaba @eloscan47 sorununuz modem arayüzünden değiştirdiğiniz dns veya ağ adresleme değerlerinden herhangi birini değiştirdiğiniz için oluşmuş olabilir sorunun modem donanımından kaynaklanmadığını öğrenmek için modeminizi fabrika ayarlarına döndürerek kullanıcı adı şifrenizi giriniz ve başka bir ayarı değiştirmeden kontrol sağlarmısınız. İyi günler dilerim.

efendim benim zaten internetle bi sıkıntım yok sadece sorun gideri tıklamadığımda resimde ki hatanın nedeni ni araştırmak modemim garinti süresi bitmeden önce aynı şikayetle yolladığımda modemde sıkıntı olmadığını ifade etmişlerdi modemdeki dsn ve proxy ayarlarına hiç dokunmamışım